PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE - iskustveno edukativna radionica

Jezik Engleski

Biznis i Ekonomija

Ostvarenje prodajnih ciljeva presudno zavisi od stanja psihološke izgrađenosti članova prodajnog tima.
WINGSconulting treninzi budućih prodajnih pobednika polaze od važne a vešto skrivene činjenice: Prodavci se plaše prodaje!

Prodavci se plaše neuspeha, odbijanja, neprijatnih i teških razgovora, neostvarenja ciljeva, konkurencije... Anksiozni su prema feedback-u svojih menadžera, iznenadnim pozivima kupaca, kritikama njihovog stila prodaje. Ne žele da se osećaju kao da dosađuju klijentima, kako ih ubeđuju i mole...

Većina profesionalnih prodavaca je potisnula ova neprijatna osećanja i sa više ili manje uspeha se bori sa njima svakog dana. Ipak, ona su prisutna i dominantno utiču na dva najvažnija faktora uspešne prodaje:
1. Obim prodajnih aktivnosti (broja i vrste poziva, poseta, sastanaka). Motivisanost i nivo unutrašnjeg otpora prodavaca snažno utiče na obim i (samo)organizaciju njihovih aktivnosti.
2. Kvalitet prodajnih aktivnosti, koji direktno zavisi od psihološke pripremljenosti i interpersonalnih sposobnoti i motiva prodavaca.

Cilj radionice PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE je izgradnja motivisanog, uspešnog i samouverenog prodavca koji uživa u svom poslu, realistično vrednujući sebe, svoje saradnike, kompaniju i klijente i vešto koristeći svoj pun potencijal, znanje i iskustvo: prodavca sa kojim je klijentima zadovoljsto da sarađuju.

PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE leže u odnosu prodavca:
PREMA SEBI
(psihološka priprema pre početka prodaje)
- Strah od neuspeha i odbijanja
- Unutrašnji otpor: moj proizvod nikome nije potreban, konkurentski proizvodi su poželjniji, klijenti ne žele da napuste postojeće dobavljače
- Ne želim neprijatne razgovore, ubeđivanje i poniženja
- Nemam talenat da prodam

PREMA KOMPANIJI, CILJEVIMA I NADREĐENIMA
(psihološki preduslovi ispunjenja ciljeva)
- Prihvatanje vrednosti kompanije
- Usaglašenost kompanijskih i ličnih ciljeva
- Odnos sopstvenih prema vrednostima kompanije
- Prihatanje prioriteta, pravca i strategije kompanije

PREMA KLIJENTIMA
(psihologija uspešne prodajne komunikacije)
- Pomoći klijentu sa sam uvidi da mu je proizvod potreban i da želi da izdvoji novac za njega
- Veština usmeravanja toka razgovora
- Prevazilaženje priholoških zamki u prodajnoj komunikaciji i procesu
- Tehnike zaključivanje prodajnog razgovora

PREMA SARADNICIMA I PODREĐENIMA
(psihologija rada u timu)
- Formiranje zajedničkog jezika
- Timska emocionalna inteligencija
- Upravljanje konfliktima
- Upravljanje stresom
- Veština potpunog iskorišćenja znanja, sposobnosti i veština celog tima

KOME SU NAMENJENI TRENINZI PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE?
Svim zaposlenima u prodaji bez obzira na poziciju i funkciju.

Datumi održavanja radionice PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE traju dva dana od 9 do 17h:
- Termin u martu: 3. i 4. mart
- Termin u aprilu: 21. i 22. april

Cene karata

Cena učestvovanja na otvorenim radionicama je 400EUR po učesniku