Veštine i tehnike Office administratora

Jezik: Serbian

Biznis i Ekonomija
Veštine i tehnike office administratora obuhvataju sve segmente neophodne za obavljanje poslova koordinacije i administracije tehničkih elemenata (dokumentacija, radni zadaci), ali i veoma značajne segmente socijalnih, komunikacionih i emocionalnih veština.



Trening je značajan za organizaciju jer zaposleni na mestu office administratora često ostvaruju prvi kontakt sa klijentima/partnerima, te od njihovih tehničkih i socijalnih veština u mnogome zavisi stvaranje utiska o kompaniji, sticanje poverenja, pa čak i dalja saradnja. Pismen, elokventan, organizovan i snalažljiv administrator je potreba svake ozbiljne kompanije.



Zaposleni koji će se baviti ili se bave ovom vrstom posla dobijaju praktična znanja koja će kroz radionicu uvežbati i veoma lako primeniti na svojim radnim mestima.



Takođe, polaznici će dobiti sažet Vodič za office administratora, kao i set primera u pisanom obliku koje će primenjivati u svom radu (dopisi, mejlovi, čestitke, izjave saučešća, obaveštenja o otkazivanju sastanka/skupa, zapisnik, izveštaj i sl.).



Ciljna grupa:



• poslovni administratori,

• tehničari,

• sekretari,

• svi poslovni ljudi koji žele da unaprede svoje veštine i rade na ličnom usavršavanju.



Cilj seminara:



Upoznavanje polaznika sa tehnikama i veštinama neophodnim za obavljanje poslova office administratora/tehničara/sekretara u saradnji sa neposrednim rukovodiocem/direktorom, sa kolegama unutar kompanije i korisnicima/klijentima/partnerima kompanije.



Teme:



Poslovna komunikacija

• Veštine telefonske komunikacije;

• Preuzimanje i prenos poruka;

• Veštine poslovne korespondencije;

• Veštine neverbalne komunikacije;



Poslovna koordinacija

• Komunikacija, koordinacija i prilagođavanje sa pretpostavljenim/direktorom;

• Upravljanje vremenom i usklađivanje radnih zadataka pretpostavljenog;

• Upravljanje vremenom i usklađivanje radnih zadataka office administratora;

• Upravljanje tajnim podacima;

• Organizovanje i vođenje sastanka;

• Organizovanje službenih putovanja;

• Organizovanje značajnih događaja (event management).



Administrativno-tehnički poslovi

• Kreiranje, vođenje i kontrola poslovne dokumentacije;

• Sačinjavanje i vođenje delovodnika, vođenje rokovnika, evidencija;

• Vođenje priručne blagajne;



Odnosi sa klijentima i saradnicima

• Poslovni izgled office administratora i izgled radnog prostora;

• Prijem klijenata: eksternih, internih, privatnih;

• Veštine i tehnike sekretarskih izgovora;

• Reči, rečenice i ostale formulacije koje office administrator nikada ne koristi.



Po završetku ovog seminara polaznik je osposobljen za:



• efikasno i veoma kvalitetno obavljanje sekretarskih i administrativnih poslova;

• upravljanje dokumentacijom i ostalim radnim zadacima office administratora;

• primenu prihvatljive i poželjne komunikacije u savremenom svetu;

• sačinjavanje pisane dokumentacije (izveštaja, evidencija, zapisnika,...);

• upravljanje vremenom, organizacijom sastanaka, koordinacijom poslova u kompaniji;

• rešavanje problema, odgovora na primedbe i izbegavanje konflikata na radnom mestu.



Trener:



Marijana Jovanović, diplomirani master komunikolog, uža oblast Poslovne komunikacije. Raspolaže višegodišnjim iskustvom u planiranju i vođenju projekata, internoj komunikaciji, koordinaciji, definiše i implementira nove modele i procese u poslovanju, razvija strategije unapređenja interne komunikacije, upravlja promenama, uspostavlja baze podataka. Angažovana kao konsultantkinja iz oblasti poslovnih komunikacija u organizacijama civilnog sektora posvećenim doživotnom učenju, i kao predavač na treninzima za trenere i lokalne lidere. Konsultantkinja u startup projektima, inspirisana odvažnim idejama.

Cene

21.240,00 RSD

Izvor: mngcentar.com