Implementirajte efektivan sistem menadžmenta kvaliteta,postignite poboljšanja u načinu funkcionisanja procesa i povećajte zadovoljstvo korisnika efektivnom primenom sistema!
Šumatovačka 42, 11000 Beograd, Srbija Beograd,
11000
Specijalista za menadžment kvaliteta
Jezik: Serbian
Biznis i Ekonomija
Saradnja sa mnogim uspešnim kompanijama zahteva određeni vid garancije kvaliteta. Svaki napor uložen u kvalitet i interno uređenje u preduzeću višesturko se vraća kroz plasiranje proizvoda i usluga koje zadovoljavaju zahteve korisnika! Obuka će Vam omogućiti da uspostavite efektivan sistem menadžmenta kvaliteta i poboljšate ukupne performanse sistema tako da, kao rezultat, plasirate proizvode i usluge koji obezbeđuju zadovoljstvo vaših korisnika.
Koristeći metode i principe kvaliteta, kao i uz pomoć detaljno objašnjenih zahteva standarda ISO 9001:2015 naučićete kako da na efektivan i efikasan način:
- Obezbedite usaglašenost sa specificiranim zahtevima sistema menadžmentu kvaliteta
- Obezbeđujete proizvode i usluge koji ispunjavaju zahteve korisnika
- Realizujete stalna poboljšavanja kvaliteta
- Upravljate rizicima i prilikama koji su povezani sa ciljevima Vaše organizacije
- Upravljate rizicima i prilikama koji su povezani sa ciljevima Vaše organizacije
3 CELODNEVNE RADIONICE
- Zahtevi za Kontekst organizacije i Liderstvo
- Zahtevi za Planiranje, Podršku i Realizaciju operativnih aktivnosti
- Zahtevi za Vrednovanje performansi i Poboljšavanje
2 PISANA MATERIJALA
- Primeri i metode za definisanje konteksta organizacije i planiranje
- Smernice za izradu procedura i obrazaca sistema menadžmenta kvaliteta
NAKON ZAVRŠENE OBUKE:
- Razumećete zahteve standarda ISO 9001:2015
- Bićete osposobljeni da samostalno kreirate dokumentaciju sistema menadžmenta kvaliteta
- Kroz različite primere i radionice razumećete dobru praksu menadžmenta kvaliteta koju možete primeniti u Vašem sistemu
- Naučićete kako da uspostavite efektivan i efikasan sistem menadžmenta kvaliteta u Vašoj organizaciji
- Ovladaćete novim metodama koje će vam omogućiti da uspostavite i održavate efektivan sistem menadžmenta kvaliteta
- Kroz primere iz prakse i zadatke razumećete koje prednosti donosi usklađivanje poslovanja sa zahtevima standarda ISO 9001:2015
**SPECIJALNI BONUSI ZA POLAZNIKE:
- Odgovori na pitanja i specifična rešenja za problematične situacije u Vašoj kompaniji
- Sertifikat o pohađanju obuke Specijalista za menadžment kvaliteta na srpskom i engleskom jeziku.
Obuka je namenjena:
Direktorima kvaliteta, rukovodiocima kvaliteta, menadžerima kvaliteta, odnosno osobama zaduženim za kvalitet u organizaciji, kao i svim zaposlenima koji učestvuju u implementaciji sistema menadžmenta kvaliteta prema zahtevima standarda ISO 9001:2015, bilo da je cilj sticanje sertifikata ili interno uređenje procesa.
1. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA Zahtevi za Kontekst organizacije i Liderstvo – 26.10.2018.
- Razumevanje organizacije i njenog konteksta
- Razumevanje potreba i očekivanja zainteresovanih strana
- Liderstvo i posvećenost
- Uspostavljanje politike kvaliteta
- Organizacione uloge, odgovornosti i ovlašćenja
DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA
2. Modul: Primeri i metode za definisanje konteksta organizacije i planiranje – 29.10.2018.
- Primer analize konteksta organizacije i potreba zainteresovanih strana
- Primer plana ostvarenja ciljeva kvaliteta
- Primer analize rizika i prilika
- Matrica za analizu rizika
3. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA Zahtevi za Planiranje, Podršku i Realizaciju operativnih aktivnosti – 30.10.2018.
- Mere koje se odnose na rizike i prilike
- Ciljevi kvaliteta i planiranje njihovog ostvarivanja
- Planiranje izmena
- Resursi
- Kompetentnost i Svest
- Komuniciranje
- Dokumentovane informacije
- Planiranje i upravljanje realizacijom operativnih aktivnosti
- Zahtevi za proizvode i usluge
- Projektovanje i razvoj proizvoda i usluga
- Upravljanje eksterno nabavljenim procesima, proizvodima i uslugama
- Proizvodnja i pružanje usluga
- Puštanje proizvoda i usluga
- Upravljanje neusaglašenim izlaznim elementima
DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA
4. Modul: Smernice za izradu procedura i obrazaca sistema menadžmenta kvaliteta – 31.10.2018.
- Primeri formi procedura i obrazaca sa smernicama za izradu
5. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA Zahtevi za Vrednovanje performansi i Poboljšavanje – 02.11.2018.
- Praćenje, merenje, analiza i vrednovanje performansi
- Interna provera
- Preispitivanje od strane rukovodstva
- Poboljšavanje
- Neusaglašenost i korektivna mera
DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA
ZAKLJUČAK I KRAJ OBUKE SPECIJALISTA ZA MENADŽMENT KVALITETA
- Test za proveru znanja dobijate na imejl adresu 05.11.2018. Potrebno je da nam test sa svojim odgovorima imejlom ili poštom dostavite najkasnije do 16.11.2018.
- 23.11.2018. prijem sertifikata Specijalista za menadžment kvaliteta.
NAČIN SPROVOĐENJA PROGRAMA INTENZIVNE EDUKACIJE I VAŠ BENEFIT
- Program je koncipiran tako da na radionicama dobijete objašnjenja kroz predavanja, diskusiju, pitanja i odgovore u kreativnom okruženju i opuštenoj atmosferi. Naglasak je na praktičnom stručnom usavršavanju.
- Radionice će biti održane u vidu tri intenzivne interaktivne radionice u malim grupama. Radionice su u trajanju od po 5 sati (10:00 – 15:00). Sa svake radionice dobijate štampani materijal koji obuhvata celokupna predavanja, a kroz konkretne i svrsishodne diskusije – rešenja.
- Kao praktičan studijski materijal dobijate i dva imejl seminara u PDF formi, koji će biti poslati na na Vašu adresu i koje možete koristiti sa svog mobilnog telefona, desktop ili laptop računara.
- Zbog ograničenog broja učesnika uz otvorenu komunikaciju sa predavačima i priliku za razmenu iskustava sa kolegama iz struke, kroz radionice se postiže sigurnost i efikasnost u radu.
- Učesnici u okviru ovog programa dobijaju i profesionalno savetovanje stručnjaka u obliku komentara na predloženo rešenje i smernice za pisanje projekta.
- Na kraju obuke, putem mejla Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja. Test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom.
- Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju.