Sales kontroling

Jezik: Serbian

Biznis i Ekonomija
Najveći problem sa kojim se ogroman broj preduzeća suočava u svakodnevnom radu jeste povećanje prodaje, povećanje obima prodajnog rezultata, ali se veoma često zanemari pitanje profitabilnosti i likvidnosti. Komercijalisti, menadžeri prodaje, KA, LKA, svi zaposleni, rukovodioci i vlasnici zauzeti su postizanjem što veće prodaje i operativnim problemima , a da pri tome malo vremena posvećuju planiranju i posledicama odluka.



Takav način rada kratkoročno daje rezultate, ali možu da nanese štetu i da napravi problem sa profitabilnošću!



Vodjenje prodaje na struktuiran način i uz prodajni kontroling koji to prati se odnosi na pristup prodaji i alate koji omogućavaju preduzeću planiranje i praćenje rezultata poslovanja i koji ukazuju zašto je neophodno da se kontinuirano i detaljno sagledava: profitabilnost po kupcu, profitabilnost po proizvodu, a ne samo ukupna profitabilnost kompanije.



Predavači će Vam preneti svoja iskustva vodjenja velikih prodajnih timova i predočiti posledice nepoznavanja razlika između uzroka i posledica, načine kako tumačiti i šta uraditi sa dobijenim informacijam, koristi koje kompanija i rukovodioci mogu imati od navedenih informacija u radu sa svojim klijentima, proizvodima, zaposlenima.



Benefiti učešća na seminaru:

- Upoznavanje sa struktuiranim pristupom prodaji koji podiže efikasnost i efektivnost poslovanja

- Upoznavanje sa prodajanim i kontroling alatima za planiranje i analizu i praćenje rada u prodaji

- Bolje razumevanje uticaja svih aktivnosti u prodaji (modeli za praćenje ostvarenja plana prodaje, rabatna skala, dodatni popusti, plan prodajnog asortimana) na finansijski rezultat poslovanja

- Pripremu za kategorizaciju proizvoda i kupaca (rangiranje kupaca, KPI za kupce, ABC matrica za profitabilost proizvoda)

- Jaka osnova za odgovornije funkcije i stvaranje preduslova za napredovanje u hijerarhiji

- Testiranje prodajnih odluka kroz ONLINE alat za poslovnu simulaciju Coin&Fund

- Iskustva iz velikih korparacija vezano za vodjenje prodajnih timova

- Razmena iskustva sa kolegama iz struke i sertifikat koji izdaje kompanija Forum Media



Teme seminara:

- Strateški pristup prodaji;

- Šta je efikasnost i kako je postići?

- Šta je efektivnost i kako je postići?

- Operativni segment u prodaje;

- Praćenje prodajnih rezultat na dnevnom, nedeljnom, mesečnom nivou

- Plan prodaje/realizacija (po komercijalisti, po kupcu, po tržištu, po proizvodu, mesečno, kvartalno, godišnje)

- Plan zarade/realizacija (po komercijalisti, po kupcu, po tržištu, po proizvodu, mesečno, kvartalno, godišnje)

- Ispunjenje zadatih KPI

- Vežba na ONLINE poslovnoj simulaciji COIN&Fund-uticaj prodajnih odluka na rezultat poslovan



KOME JE SEMINAR NAMENJEN?

Direktorima, poslodavcima, vlasnicima preduzeća, šefovima sektora prodaje i finansija, zaposlenima u prodajnim i finasijskim službama i svima ostalima koji su zainteresovani za efikasno i efektivno postizanje željenih prodajnih rezultata.

Cene

Cena seminara iznosi 15.600,00RSD + PDV
Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!