Radionica „Istraži Sam“ - Kako samostalno istraživati tržište?

Jezik: Serbian

Biznis i Ekonomija
Planiraš Startup? Istraži tržište, pronađi kupce i napravi plan prodaje koji će ti obezbediti siguran uspeh.

Samostalno istražuješ tržište za svoju firmu? Učini to uz najmanje troškova i uz maksimalnu objektivnost.

Baviš se istraživanjem tržišta za klijente? Proveri svoje veštine, otkrij male tajne majstora istraživanja i unapredi svoj profesionalni status.

Pripremaš se za rad u marketingu? Upoznaj osnove istraživanja i budi uvek korak ispred drugih.



Radionica uključuje u rad sve učesnike koji postavljaju pitanja, raspravljaju o ponuđenim stavovima, predlažu rešenja, kandiduju svoje teme i istraživačke ideje, neposredno kreiraju uzorak i upitnik i učestvuju u radu fokus grupa.



Ceo proces je ilustrovan na istraživačkom problemu koji ponude učesnici radionice.



Domaćin predavač - Miroslav Šutić, Direktor agencije Partner Research Solutions

- 25 godina rada u istraživačkoj industriji u domaćim i međunarodnim projektima

- Predstavnik svetske asocijacije ESOMAR u tri mandata

- Predsednik Asocijacije istraživača Srbije

- Predsedavajući 5 medjunarodnih istraživačkih konferencija

- Član Srpske asocijacije za marketing, SEMA

- Registrovani Project Manager u projektima Svetske banke

- Autor više stotina članaka, priloga, analiza

- Gostujući predavač na Ekonomskom fakultetu, FON-u, Megatrendu



Radionica se održava u Cafe Pleasure Čair, IX Brigade 27, Niš, Srbija



RASPORED RADIONICE



10.00 do 13.00 – Upravljanje istraživačkim projektima

- Šta sve sadrži plan istraživanja

- Istraživačke hipoteze

-Kako se definiše ciljna grupa

- Istine i zablude o uzorku

- Kreiranje efikasnog instrumenta (upitnika/vodiča)

- Izbor optimalnog metoda i tehnike prikupljanja podataka

- Tumačenje rezultata i izvođenje zaključaka

- Samostalni/timski rad i prezentacija rezultata



14.00 do 17.00 – Fokus grupe kao najefikasnija kvalitativna tehnika

- Čemu služe kvalitativna istraživanja

- Regrutacija/selekcija ispitanika

- Priprema scenarija fokus grupe

- Uloga voditelja/moderatora: 30% kontrole, 30% praćenja, 30% podrške; 10% – socijalni eksperiment u čistom obliku!

- Šta je sve dobitak kvalitativnog postupka i kako ga možemo upotrebiti?

- Samostalni/timski rad i prezentacija rezultata



17.00 do 18.00 – Analiza rezultata i zaključci

Cene

Kotizacija 6.000 RSD + PDV