Kaluđerske Bare bb, 31250 Bajina Bašta, Srbija Nacionalni park Tara,
Menadžment u kulturi - upravljanje projektima, javnim nabavkama, radnim odnosima i platama
Jezik: Serbian
Biznis i Ekonomija
Edukacija je namenjena:
- Direktorima i drugim rukovodiocima u ustanovama kulture čiji je osnivač RS, AP i JLS
- Sekretarima ustanova; Zaposlenima na poslovima javnih nabavki/finansija i računovodstva/obračunu plata
- Menadžerima/Zaposlenima na poslovima planiranja, razvoja i upravljanja projektima
Predavači: Branimir Blagojević član Republičke komisije za zaštitu prava i član radne grupe za izradu novog Zakona o javnim nabavkama; Branko Miloradović, direktor Centra za kulturu i turizam Mladenovac; Lazar Krnjeta, stručnjak za investicije i upravljanje projektima ( projekti GIZ, SKGO); mr Aleksandar Panovski i Nataša Pavić- edukatori i osnivači Centra “REFORMATOR“
Program rada:
I dan (nedelja, 21. oktobar 2018)
15:30 - 16.00
Prijavljivanje učesnika i podela materijala
16:00 - 17:30
Otvaranje stručnog skupa
JAVNE NABAVKE U USTANOVAMA KULTURE – GDE SMO I ŠTA NAS OČEKUJE
- Praksa Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima JN (Jednako postupanje i suština umesto forme; Neopravdano uslovljavanje ponuđača u vezi sa realizacijom ugovora; Dopuna ponuda u postupku otvaranja ponuda; Ponuđene cene veće od procenjene vrednosti; Da li postoji sankcija za naručioca koji donese odluku o dodeli ugovora suprotnu izveštaju o stručnoj oceni ponuda)
- Najčešće greške naručilaca i kako ih otkloniti (Tehničke specifikacije može ispuniti samo dobro određenog proizvođača; Nemogućnost da se objasni logička veza dodatnog uslova sa predmetom javne nabavke; „Mešanje“ uslova za učešće i elemenata kriterijuma...)
- Nedoumice kod javnih nabavki u kulturi ( nabavka knjiga, izvođača i programa na kulturnim manifestacijama, nabvaka kancelariskog materijala...)
- Preporuke za uspešnu realizciju nabavki do 500.000,00 (Prikupljanje ponuda, elektronska komunikacija, obrazac narudžbenice...)
17:30 - 17:45 Pauza
17:45 - 19:00
- U susret novom Zakonu o javnim nabavkama (Usklađivanje sa zakonodavstvom EU; Nova terminologija u ZJN; Novi kriterijumi za dodelu ugovora-princip troškovne efikasnosti/trošak životnog ciklusa proizvoda, odnos cene i kvaliteta; Novine u angažovanju podizvodjača; Javna nabavka po partijama-OBAVEZNOST?)
- Pripreme za planiranje nabavki za 2019. godinu
- od 21.00 Koktel i zabavno-rekreativni program
II dan (ponedeljak, 22. oktobar 2018)
09:00 - 10:30
MENADŽMENT U KULTURI
- Kako uspešno upravljati i unaprediti rad ustanova kulture (Brendiranje ustanove; Saradnja sa lokalnom samoupravom; Privlačenje sredstava; Kreiranje inovativnih sadržaja; Povećanje broja posetilaca...)
- Prikaz modela dobre prakse
10:30 - 11:00 Pauza
11:00 - 13:00
UPRAVLJANJE PROJEKTIMA I KAPITALNIM INVESTICIJAMA
- Koje investicije ustanove mogu i treba da rade u formi projekata?
- Kako obezbediti sufinansirajuću podršku iz domaćih i međunarodnih izvora
- Mogućnosti za javno-privatno partnerstvo
- Finansiranje i sufinansiranje projekata za infrastrukturno opremanje ustanova
(uštede u investicionom i tekućem održavanju objekata, za grejanje...)
- PRIMERI IZ PRAKSE: prekogranični projekti, projekti podržani iz donatorskih Programa (GiZ, USAID, SDC, SIDA, Japanski specijalni fond, Norveška...)
- Izlet do Višegrada sa posetom Andrić gradu (posle ručka)
- od 21.00 Svečana večera uz muzički program
III dan (utorak 23. oktobar 2018)
09:00 - 12:00 (pauza 10.30-10.45)
PRIPREME ZA PRIMENU PROPISA NA ZAPOSLENE OD 1.1.2019. GODINE
- Novi koeficijenti za obračun plata u ustanovama kulture
- Upodobljavanje opisa radnih mesta sa najnovijom verzijom Kataloga poslova
- Usklađivanje opštih i pojedinačnih akata sa novim propisima – obaveze
KOTIZACIJA 9.900,00 + PDV po učesniku, 5.900,00 + PDV za trećeg i svakog narednog učesnika iz iste organizacije.
(Cena obuhvata: Materijal u elektronskom obliku; Konsultacije sa predavačima sve vreme tokom trajanja edukacije; Pribor za rad i Sertifikat o učešću na edukaciji)
Uplatu izvršiti na tekući račun Centra za edukaciju, investicije i održivi razvoj „Reformator“: 265-654031000021349 Raiffeisenbanka a.d (poziv na broj 2110)
REZERVACIJA I SMEŠTAJ direktno u hotelu Omorika tel 031 593 901; 031 593520 ili mejlom: recepcija.omorika@mod.gov.rs
Smeštaj u hotelu „Omorika“ u jednokrevetnim, dvokrevetnim, trokrevetnim i superior sobama na bazi punog pansiona (više informacija na www.hotelitara.mod.gov.rs).
Cena paket aranžama sa uračunatim svim aktivnostima za učesnike Jesenje edukacije iznosi:
- 11.189,12 dinara po osobi u dvokrevetnim i trokrevetnim sobama
- 12.589,12 dinara po osobi u jednokrevetnim sobamam i
- 13.789,12. dinara po osobi u superior sobama.