Letnja Škola Kvaliteta je jedinstvena prilika za učenje, razmenu iskustava i upoznavanje novih kolega koji gaje ista interesovanja za kvalitet u poslovanju.
Imajući u vidu uslove poslovanja n a evropskom tržištu, upravljanje kvalitetom poslovanja kroz različite sisteme menadžmenta ima značajnu ulogu, ne samo u probijanju na nova tržišta, već i u održavanju postojećih. U cilju informisanja o značenju i značaju sistema menadžmenta (SM), Institut za istraživanja i projektovanja u privredi organizuje Letnju Školu Kvaliteta. Ideja LŠK je da okupi poslovne ljude iz regiona, radi razmene iskustava i diskusije o sadašnjosti i budućnosti upravljanja poslovanjem, sa ciljem osposobljavanja za upravljanje kvalitetom usluga i proizvoda na pouzdan i održiv način.
PROGRAM:
- Anex SL
- Prikaz i tumačenje novih zahteva standarda
(ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 22000,
ISO 39001, ISO 50001) kroz:
− predmet i područje primene
− kontekst organizacije
− potrebe i očekivanja zainteresovanih strana
− liderstvo
− planiranje
− rizike i prilike
− podršku
− funkcionisanje i realizaciju operatinih aktivnosti
− vrednovanje performansi i poboljšavanje
- Procesni pristup
- Statističke metode (inženjerske metode, metode
menadžmenta rizikom, FMEA, FTA)
- Demingov menadžerski eksperiment
REZULTAT:
LŠK se sastoji iz predavanja, individualnog i timskog rada i
prezentacija.
Predstavljena praktična iskustva i usvojena teorijska znanja
nakon realizovanog treninga osposobljavaju polaznike za
samostalan rad na:
- Implementaciji SM
- Održavanju visokog nivoa uspostavljenog SM
- Stalnim unapređenjima i poboljšanjima SM
- Ocenjivanju i proverama sopstvenih preduzeća i njihovih isporučilaca. Letnja škola kvaliteta podrazumeva i proveru stečenog znanja, tako da polaznici nakon uspešno položenih testova, odnosno urađenih vežbi, dobijaju sertifikat: „QUALITY MANAGER".
KOME JE NAMENJENA?
- Rukovodiocima SM
- Zaduženima za SM
- Zaposlenima uključenim u proces implementacije SM