Haos i harmonija poslovanja

Jezik: Serbian

Obrazovanje i Edukacija
Ovaj put nas na Razgovoru u Fabrici očekuju tri specijalna gosta: Danijela Pantic Conić, Aleksandar Jakovljević, i Milica Pićurić, koji će pričati o tome kako stvoriti harmoniju iz haosa modernih komunikacija.



Danijela Pantić Conić: Kako reći da, kako reći ne?

Da li znate kako na pravi način da kažete NE? Da li vas nervira kada se posvađate sa kolegama, saradnicima, partnerima jer ste imali drugačija očekivanja? Da li ste nekad poželeli da vam međuljudski odnosi budu jednostaviji?

Danijela će nam pričati o asertivnoj komunikaciji, kako na jednostavniji način možemo da dobijemo ono što želimo, kako da na pravi način odbijemo ono što ne želimo, i da kroz jasnu i preciznu komunikaciju postignemo više uspeha i zadovoljstva u poslovnim i drugim oblastima.



Aleksandar Jakovljević: profesionalni izazovi poslovanja i upravljanja preko interneta.

Poseban je izazov voditi organizaciju, firmu, projekat, na daljinu, kad ima veoma malo komunikacije licem u lice, i kad i pogrešno napisan zarez može dovesti do nesporazuma i imate negativne i dugoročne posledice. U današnje vreme veliki deo naše komunikacije, kako privatne tako i poslovne, se odvija upravo bez kontakta licem u lice, te smo svi mi suočeni sa ovim izazovima.

Aleksandar će nam pričati o tome kako da ih prevaziđemo, u poslovanju, marketingu, i na društvenim mrežama.



Milica Pićurić: umetnost poslovanja



Za mnoge ljude, kreativnost je reč koja se odnosi isključivo na svet umetnosti, a ne na svet biznisa. Očekujemo da neko kao Pikaso ima kreativne proboje ali ne i direktor u firmi. Medjutim, ako pogledamo jednu od definicija umetnosti - da je umetnost stvaranje ili uspostavljanje reda iz haosa, onda sledi da je biznis upravo najviša forma umetnosti, i da je veoma kreativna forma. U biznisu, alati kojima se služimo su dinamični - ljudi, kapital, tržišta i ideje.

Milica će nam pričati o tome kako prevazići haos i monotoniju, kako biti kreativan, i kako da prepoznamo i razvijemo kreativni potencijal u svim aspektima i akterima poslovanja.