Trening radionice - Koraci ka uspehu

Jezik: Serbian

Biznis i Ekonomija
Klub Uspešnih će održati petodnevnu trening radionicu, na kojoj će biti obrađeno pet osnovnih alata da dostizanje ličnog i poslovnog uspeha, kao i puno iskorišćavanje sopstvenih potencijala. Radionice su tematske i interaktivne. Po završetku radionica, polaznici koji krenu dalje u ostvarenje ličnog uspeha i cilja imaće marketinšku kao i medijsku podršku Kluba Uspešnih.



Raspored modula i teme

Modul 1: Kreiranje ciljeva

Trening će se baviti praktičnim kreiranjem ciljeva u poslovanju i životu, kao i koracima koji su potrebni za njihovo ostvarenje. Tek sa jasnim i konkretnim formiranjem ciljeva možemo znati kuda idemo, i šta zaista želimo da postignemo, a time i koji su nam međukoraci i alati potrebni za njihovo ostvarivanje.



Modul 2: Poslovna komunikacija

Komunikacija je ključ uspeha, a pri tome se njoj obično posvećuje premalo pažnje. Potrebno je da naučimo kako da nastupimo pred ljudima, poslovnim partnerima, klijentima, ali naravno i pred širim auditorijumom i medijima. Od utiska koji odajemo pri komunikaciji sa drugima, u najvećoj meri zavisi da li ćemo biti angažovani za bilo koji posao kojim se bavimo.



Modul 3: Uspostavljanje poslovnih veza i uticaja

Bez obzira da li imamo savršen proizvod ili uslugu, nalazimo se na odličnoj fizičkoj poziciji i našim cenama možemo da pariramo konkurenciji, ne možemo biti sigurni da ćemo se dobro kotirati na tržištu, ukoliko ne znamo da ostvarimo odgovarajuće poslovne kontakte, a zatim i da znamo kako da utičemo na njih, kako bi oni odabrali da sa nama posluju.



Modul 4: Umeće prodaje

Veoma je pogrešno misliti da se prodajom bave samo komercijalisti. U prodaji je svako od nas u svakom trenutku, bilo da smo vlasnici preduzeća ili menadžeri, zaposlenici ili pripravnici, ili pak učenici i studenti. Svi imamo potrebu da “prodamo” sebe, kako bismo ostvarili neku poslovnu vezu i stvarnu direktnu prodaju, da bi smo došli do unapređenja, ili jednostavno dobili bolje ocene u školi. Prodaja nikada ne prestaje i zato je ključno naučiti osnovne principe i tehnike prodaje.



Modul 5: Marketing i promocija

Ekonomska struka nam jasno kaže da moramo voditi računa o takozvanim 4P marketing miksa i to: Proizvod (Product), Cena (Price), Mesto (Place) i Promocija (Promotion). Žvimo u svetu koji se izuzetno brzo menja, naročito u domenu promocije odnosno marketinga, te ako ne pratimo savremene tendencije, vrlo lako ispadamo iz poslovne utakmice. Naučimo kako se koriste moderni alati, koji zaista donose rezultat za novac koji se ulaže.



Mesto i vreme radionica

Sve radionice u ovom ciklusu se održavaju u Subotici u prostorijama Salona unutrašnje lepote i spoznaje, dok će po potrebi zbog većeg broja zainteresovanih, radionice da se premeste na Otvoreni univerzitet u Subotici. Predviđeno je da se moduli rade svaki petak, s tim da je u dogovoru sa polaznicima moguće da se rad premesti za subotu, ili da se održava dvodnevno petak i subotu.



Za naredne cikluse u drugim gradovima će članovi biti blagovremeno obavešteni.

Cene

Cene za NEčlanove Kluba su 2.000,00 RSD po modulu, ukoliko se uplaćuje pojedinačno, što ukupno iznosi 10.000,00 RSD. Dok za jednokratnu uplatu važi popust od 10% gde ukupna cena iznosi 9.000,00 RSD.

Članovi Kluba automatski ostvaruju popust od 20% na sve edukacije, tako da cena pojedinačnog modula iznosi 1.600,00 RSD. Dok za jednokratnu uplatu važi dodatni popust od 10% i cena ukupno iznosi 7.200,00 RSD.