Bulevar Mihaila Pupina 10k, 11000 Novi Beograd, Srbija Beograd,
11000
Stručnjak za kontrolu upravljanja kadrovima – HR kontroling
Jezik: Serbian
Biznis i Ekonomija
Kompanije u Srbiji se suočavaju sa stalnim pritiskom da snize troškove rada i sve većom potrebom da kontrolišu i unaprede upravljanje ljudskim resursima. Osnove za uspešnu optimizaciju troškova su poznavanje procesa planiranja, pravilna analiza rezultata zaposlenih, obrada tih podataka i uspostavljanje procedura. Kvalitetna kontrola kadrova obezbeđuje značajno lakše merenje i planiranje vrednosti ljudskog kapitala i održivost i razvoj cele kompanije.
Zbog velikog interesovanja, nemačka kompanija Forum Media ponovo organizuje program intenzivne obuke za uspostavljanje/unapređivanje kontrole kadrova na kome ćete naučiti kako da:
- Kontrolišete funkciju upravljanja kadrovima
- Unapredite strukturu zaposlenih u organizaciji
- Smanjite troškove ljudskog faktora
- Efikasnije ulažete u razvoj novih kompetencija zaposlenih
- Izradite personalni budžet zaposlenih
- Kontrolišete odstupanja od plana
- Zaposlene ocenite u odnosu na sopstveni doprinos i učinak
- Budete maksimalno pripremljeni kada treba da predstavite značaj i rezultate funkcije ljudskih resursa svom menadžmentu
Predavač: Vedrana Božić - Direktor sektora ljudskih resursa u kompanijama Adria Media Group i Master Finance and Legal Service, poseduje 14 godina iskustva na rukovodećim HR pozicijama
Program je sastavljen od četiri modula:
- 3 CELODNEVNE INTERAKTIVNE RADIONICE + MATERIJAL SA PREDAVANJA koje će biti održane 16.03, 23.03. i 30.03.2018. u prijatnom ambijentu hotela Falkensteiner, Bulevar Mihaila Pupina 10K, Novi Beograd, na kojima ćete kroz predavanja, praktične savete, primere, interakciju sa predavačem i pitanja i odgovore doći do izuzetno korisnih rešenja za uspostavljanje/unapređivanje funkcije kontrole kadrova, upravljanje troškovima rada i postavljanju procedura;
- 1 PRAKTIČAN RADNI MATERIJAL: Priručnik za primenu Zakona o radu i drugih propisa iz oblasti rada u štampanoj formi + CD sa gotovim modelima radno pravnih dokumenata za sve radne procedure od zasnivanja do prestanka radnog odnosa u Word formatu + ON-LINE verzija.
NAPOMENA: Program se prilagođava polaznicima obuke, u skladu sa njihovim prethodnim znanjima i iskustvima.
Cene
Prijavite se za obuku slanjem Porudžbenice na mail prodaja@forum-media.rs
Kotizacija za prijave do 13.02.2018 iznosi 77.310,00 RSD + PDV
Redovna kotizacija: 85.900,00 RSD + PDV
Kotizacija uključuje učešće u tri celodnevne radionice, bezalkoholna pića i posluženje tokom pauze, materijal sa radionica i priručnik „Izmene i dopune Zakona o radu“ u štampanoj i digitalnoj formi.
- U slučaju učešća dva ili više lica iz iste firme obezbeđujemo 10% popusta za drugog i svakog narednog polaznika.
- Broj mesta za učestvovanje u programu je ograničen kako bi se obezbedio najviši stepen interaktivnosti i praktičnog pristupa.