Sprovođenje javnih nabavki u 2019. godini – praktična uputstva

Jezik: Serbian

Biznis i Ekonomija
Teme:

- Upotreba elektronskog potpisa u postupcima javnih nabavki

- Praktična upustva za prevazilaženje najčešćih grešaka u pripremi, pokretanju i sprovođenju javnih nabavki usluga i radova

- Kako izbeći nepravilnosti u postupcima JN (Najnoviji stavovi Republičke komisije za zaštitu prava)

- Upoznavanje sa novinama iz Zakona o javnim nabavkama

- Da li će i kako nova zakonska rešenja uticati na sprovođenje nabavki u 2019.



Predavači: Branimir Blagojević bivši član Republičke komisije za zaštitu prava i član radne grupe za izradu novog Zakona o javnim nabavkama; Gordana Marković licencirani službenik za JN sa praktičnim iskustvom u sprovođenju preko 300 javnih nabavki usluga i radova na NIP projektima, kao i u Ministarstvu građevinarstva i Ministarstvu energetike; Nataša Pavić izvršni direktor Centra Reformator



Seminar je namenjen:

- Službenicima za javne nabavke i ostalim zaposlenima koji su odgovorni za primenu Zakona o javnim nabavkama

- Predstavnicima ponuđača u oblasti izgradnje i izvođenja radova

- Inženjerima i zaposlenima u tehničkim službama koji su odgovorni za pripremu tehničke specifikacije

- Jedinicama lokalne samouprave, javnim preduzećima i ustanovama kao naručiocima usluga i radova

- Lokalnim samoupravama koje su korisnici sredstava Kancelarije za javna ulaganja radi obnove javnih objekata u sektorima obrazovanja, zdravstva i socijalne zaštite



Prijava učešća: telefonom 060 03 20 175 (Olivera Stanojević) ili slanjem Prijave mejlom edukacije@reformator.rs



P R O G R A M S E M I N A R A

9.30-10.0 Prijava učesnika uz kafu dobrodošlice



10.00-12.00

- U SUSRET NOVOM ZAKONU O JAVNIM NABAVKAMA - OČEKIVANE NOVINE I UTICAJ NA DOSADAŠNJU PRAKASU:

- Nova terminologija (usklađivanje sa direktivama EU )

- Planiranje i istraživanje tržišta kao preduslov izrade konkursne dokumentacije (Istraživanje tržišta – danas i „sutra“ u skladu sa predlogom novog Zakona i

pravnim tekovinama EU)

- Novi limiti za javne nabavke

- Koji se postupci brišu a koji se uvode novi

- Javna nabavka po partijama/OBAVEZNOST?

- Elektronske javne nabavke

- Šira primena rezervisanih javnih nabavki – i na lica u nepovoljnom položaju

- Uslovi za učešće u postupku javne nabavke

- Podizvođači/Ograničenje vrednosti JN koja se poverava podizvođačima?

- Novi kriterijumi za dodelu ugovora-princip troškovne efikasnosti/trošak životnog ciklusa proizvoda, odnos cene i kvaliteta ( “ekonomski najpovoljnija ponuda”)

- UPOTREBA ELEKTRONSKOG POTPISA U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI

- NAJNOVIJI STAVOVI REPUBLIČKE KOMISIJE ZA ZAŠTITU PRAVA U POSTUPCIMA JN (Jednako postupanje i suština umesto forme; Neopravdano uslovljavanje ponuđača u vezi sa realizacijom ugovora; Dopuna ponuda u postupku otvaranja ponuda; Ponuđene cene veće od procenjene vrednosti; Da li postoji sankcija za naručioca koji donese odluku o dodeli ugovora suprotnu izveštaju o stručnoj oceni ponuda...)

- NAJČEŠĆE GREŠKE NARUČILACA I KAKO IH OTKLONITI (Tehničke specifikacije može ispuniti samo dobro određenog proizvođača; Nemogućnost da se objasni logička veza dodatnog uslova sa predmetom javne nabavke; „Mešanje“ uslova za učešće i elemenata kriterijuma...)



ODGOVORI NA PITANJA UČESNIKA



12.00-12.30 Radni ručak



12.30-15.00

PRIPREMA, POKRETANJE I SPROVOĐENJE JN USLUGA I RADOVA

- Objekti javne namene - osnovne podele

- Nadležnost za izdavanje građevinske dozvole za izgradnju objekata

- Izgradnja objekata i izvođenje radova za koje se ne izdaje građevinska dozvola

- Potrebna tehnička dokumentacija u zavisnosti od objekata i radova koji se izvode

- Konkursna dokumentacija - priprema, sadržina, objavljivanje, izmene i dopune

- Uslovi za učešće u postupku javne nabavke i dokazivanje ispunjenosti uslova:

- Ko može da izrađuje tehničku dokumentaciju, da izvodi radove, vrši tehničku kontrolu, stručni nadzor;

- Rešenja nadležnih organa;

- Vrste „velikih licenci” i vrste ličnih licenci

- Tehničke specifikacije

- Kriterijumi za dodelu ugovora

- PRAKTIČAN PRIMER: Sprovođenje postupka javne nabavke i zaključenje ugovora sa izvođačem radova i pružaocem usluge stručnog nadzora

- PLAĆANJA, PRAĆENJE REALIZACIJE I IZMENE TOKOM TRAJANJA UGOVORA

- Zahtev za plaćanje sa dokumentacijom o realizaciji ugovora; Privremene i okončane situacije; Bankarske garancije; Izveštaj stručnog nadzora...

- Pod kojim uslovima se može povećati obim predmeta nabavke nakon zaključenja ugovora

- Ugovaranje dodatnih usluga/radova

- Viškovi, manjkovi, nepredviđeni naknadni radovi

- Izveštavanje o realizaciji ugovora



ODGOVORI NA PITANJA UČESNIKA



Dodela sertifikata



Predavači na seminaru:

- Branimir Blagojević bivši član Republičke komisije za zaštitu prava i član radne grupe za izradu novog Zakona o javnim nabavkama;

- Gordana Marković licencirani službenik za JN sa praktičnim iskustvom u sprovođenju preko 300 javnih nabavki usluga i radova na NIP projektima, kao i u Ministarstvu građevinarstva i Ministarstvu energetike; Nataša Pavić izvršni direktor Centra Reformator.



Dodatne informacije: 060 03 20 177 (Nataša Pavić) i 060 03 20 175 (Olivera Stanojević)



Prijavite se na vreme! Broj mesta je ograničen!

Cene

Kotizacija: 8.900,00 din + PDV po učesniku. Za trećeg i svakog sledećeg učesnika iz iste organizacije kotizacija je 6.900,00 din + PDV

Uplatu izvršiti na tekući račun Centra za edukaciju, investicije i održivi razvoj „Reformator“: 265-654031000021349 Raiffeisenbanka a.d (poziv na broj 2602)
(Cena obuhvata: materijal u elektronskom obliku- prezentacije, modeli dokumenata; Sertifikat; Posluženje u pauzama).