Specijalista za rešavanje reklamacija i prigovora potrošača
Jezik: Serbian
Biznis i Ekonomija
Ukoliko se bavite prodajnom delatnošću sigurno ste se mnogo puta našli u neprijatnoj situaciji sa potrošačem koji nije u pravu ili čak sa onim čija je reklamacija opravdana ali traži momentalni povrat novca ili momentalnu zamenu robe. Da li ste uvek sigurni u korake koje preduzimate nakon reklamacije?
Kako postupate u situaciji kad potrošač izgubi račun i nema nikakav dokaz da je roba/usluga kupljena kod Vas? Šta se dešava kad Vas potrošač prijavi organizaciji za zaštitu potrošača, inspekciji ili Vas tuži, kakav je dalji postupak? Znate li ko je nadležan i kako se vrši nadzor nad Vašim poslovanjem i koje sve sankcije mogu biti izrečene?
Kako biste dobili adekvatne odgovor na navedene nedoumice i u skladu sa potrebama naših klijenata organizujemo dvodnevnu radionicu, gde će ova tema biti obrađena sa dva aspekta: od strane advokata trgovinskih lanaca iz Advokatske kancelarije Živković Samardžić i višeg savetnika u oblasti tržišnog nadzora.
Neke od tema koje ćemo obrađivati na obuci su:
- Obaveze privrednih subjekata
- Aktivnosti i mere tržišnog nadzora
- Praktična razlika u pogledu odgovornosti prodavaca za nesaobraznost robe i odgovornosti iz garancije;
- Koja su prava i obaveze prodavaca pri oglašavanju robe, a u kontekstu zaštite prava potrošača;
- Koje su specifičnosti u pogledu položaja prodavaca kod “online” prodaje robe;
- Kakva je relevantna sudska praksa u potrošačkim sporovima.
Program obuke je sastavljen od:
2 CELODNEVNE RADIONICE koje će biti održane 25.10. i 29.10.2019. u prijatnom ambijentu Hotela Moskva, Terazije 20, Beograd.
- Radionica: Položaj trgovaca u postupcima za ostvarivanje zaštite prava potrošača
- Radionica: Slobodan protok robe bez nepotrebnih opterećenja za privredu i mehanizmi za vršenje tržišnog nadzora
1 STUDIJSKI MATERIJAL: Zbirka „Rizik i odgovornost kod trgovinskih ugovora“ – prečišćeni trgovinski ugovori sa pratećim CD-om koji sadrži: oprobane modele, precizne smernice i stručna uputstva za sačinjavanje ugovora.
Program je namenjen:
Komercijalnom menadžmentu kompanije, zaposlenima u prodaji (na svim nivoima), marketing menadžerima, šefovima prodajnih jedinica, rukovodiocima “podrške” i svim drugim zainteresovanim licima.
Ova obuka Vam omogućava:
- pojašnjenja zakonskih definicija važnih pojmova u prodaji robe/pružanju usluga
- razjašnjenja najčešćih pitanja u vezi sa odgovornošću prodavca/pružaoca usluge za kvalitet robe ili usluge
- da razumete pod kojim uslovima kupac može da vrati robu bez nedostataka
- da saznate kako da organizujete obradu reklamacija
- da naučite kako da se postavite u inspekcijskom postupku
- da razumete mehanizme i način vršenja tržišnog nadzora