PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE - iskustveno edukativna radionica

Jezik: English

Biznis i Ekonomija
Ostvarenje prodajnih ciljeva presudno zavisi od stanja psihološke izgrađenosti članova prodajnog tima.

WINGSconulting treninzi budućih prodajnih pobednika polaze od važne a vešto skrivene činjenice: Prodavci se plaše prodaje!



Prodavci se plaše neuspeha, odbijanja, neprijatnih i teških razgovora, neostvarenja ciljeva, konkurencije... Anksiozni su prema feedback-u svojih menadžera, iznenadnim pozivima kupaca, kritikama njihovog stila prodaje. Ne žele da se osećaju kao da dosađuju klijentima, kako ih ubeđuju i mole...



Većina profesionalnih prodavaca je potisnula ova neprijatna osećanja i sa više ili manje uspeha se bori sa njima svakog dana. Ipak, ona su prisutna i dominantno utiču na dva najvažnija faktora uspešne prodaje:

1. Obim prodajnih aktivnosti (broja i vrste poziva, poseta, sastanaka). Motivisanost i nivo unutrašnjeg otpora prodavaca snažno utiče na obim i (samo)organizaciju njihovih aktivnosti.

2. Kvalitet prodajnih aktivnosti, koji direktno zavisi od psihološke pripremljenosti i interpersonalnih sposobnoti i motiva prodavaca.



Cilj radionice PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE je izgradnja motivisanog, uspešnog i samouverenog prodavca koji uživa u svom poslu, realistično vrednujući sebe, svoje saradnike, kompaniju i klijente i vešto koristeći svoj pun potencijal, znanje i iskustvo: prodavca sa kojim je klijentima zadovoljsto da sarađuju.



PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE leže u odnosu prodavca:

PREMA SEBI

(psihološka priprema pre početka prodaje)

- Strah od neuspeha i odbijanja

- Unutrašnji otpor: moj proizvod nikome nije potreban, konkurentski proizvodi su poželjniji, klijenti ne žele da napuste postojeće dobavljače

- Ne želim neprijatne razgovore, ubeđivanje i poniženja

- Nemam talenat da prodam



PREMA KOMPANIJI, CILJEVIMA I NADREĐENIMA

(psihološki preduslovi ispunjenja ciljeva)

- Prihvatanje vrednosti kompanije

- Usaglašenost kompanijskih i ličnih ciljeva

- Odnos sopstvenih prema vrednostima kompanije

- Prihatanje prioriteta, pravca i strategije kompanije



PREMA KLIJENTIMA

(psihologija uspešne prodajne komunikacije)

- Pomoći klijentu sa sam uvidi da mu je proizvod potreban i da želi da izdvoji novac za njega

- Veština usmeravanja toka razgovora

- Prevazilaženje priholoških zamki u prodajnoj komunikaciji i procesu

- Tehnike zaključivanje prodajnog razgovora



PREMA SARADNICIMA I PODREĐENIMA

(psihologija rada u timu)

- Formiranje zajedničkog jezika

- Timska emocionalna inteligencija

- Upravljanje konfliktima

- Upravljanje stresom

- Veština potpunog iskorišćenja znanja, sposobnosti i veština celog tima



KOME SU NAMENJENI TRENINZI PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE?

Svim zaposlenima u prodaji bez obzira na poziciju i funkciju.



Datumi održavanja radionice PSIHOLOŠKE OSNOVE USPEŠNE PRODAJE traju dva dana od 9 do 17h:

- Termin u martu: 3. i 4. mart

- Termin u aprilu: 21. i 22. april

Cene

Cena učestvovanja na otvorenim radionicama je 400EUR po učesniku