Pet načina da povećate prodaju bez uloženog dinara

Jezik: Serbian

Biznis i Ekonomija
U današnje vreme hiperprodukcije, kada se brzina tržišnih promena povećala više od 100 puta u odnosu na period od pre 30 godina, organizacija prodajnog procesa postala je pravi izazov za sve kompanije koje se bore za povećanje tržišnog učešća. U vremenu „rata cena“, gubitak udela na tržištu je nešto što se dešava na dnevnom nivou.

U takvim uslovima zadatak svakog prodajnog tima je prilagođavanje tržišnim uslovima, što podrazumeva osim dobre organizacije i primenjivanje savremenih prodajnih alata koji služe za povećanje prodaje.

Osavremenjavanje rada prodajnih timova moguće je kroz konstantno podizanje kompetencija prodajnog personala.



Šta možete da očekujete od dvodnevnog treninga "5 načina da povećate prodaju bez uloženog dinara"?

- Ovaj trening ima za cilj da vas, kroz niz praktičnih vežbi, primera i alata, osposobi da na najlakši i najbrži način utičete na povećanje prodaje u svojim kompanijama.

- Rezultat je dugotrajnog istraživanja stučnjaka koji su iz prakse više kompanija izvukli i rangirali 5 ključnih načina potrebnih da bi se uticalo na povećanje prodaje, a da za to nisu potrebna posebna ulaganja.

- Osim alata i primera iz prakse, učesnici će moći da ponesu sa sobom i primere iz svoje prakse, koji će se na treningu obraditi kao Case study, sa preporukama šta treba unaprediti.



Ko su predavači treninga "5 načina da povećate prodaju bez uloženog dinara"?

- Zoran Milašinović

Partner i osnivač Omega Consulting Team-a, i profesionalni konsultant, sa preko 10 godina konsultantnskog rada dominantno na domaćem tržištu i tržištima Istočne Evrope.

- Miljan Dimitrijević

Menadžersku karijeru započeo u kompaniji McDonalds pre 19 godina, bio jedan od najmlađih upravnika restorana, karijeru je nastavio u sopstvenoj marketinškoj agenciji i 6 godina bio na poziciji generalnog direktora kompanije Hemel.



Kome je trening "5 načina za povećanje pordaje bez uloženog dinara" namenjen?

- direktorima prodaje;

- menadžerima prodaje;

- prodavcima u veleprodaji i maloprodaji;

- prodavcima i drugim zaposlenima koji žele da unaprede već stečena znanja i iskustvo sa onim što su trendovi u današnjoj prodaji;

- mladim perspektivnim prodavcima koji sebe i svoju karijeru vide u svakodnevnom dokazivanju i građenju sopstvenog stila i autoriteteta u prodaji;

- menadžerima marketinga i zaposlenima u marketingu;

- svim menadžerima koji pružaju bilo koji oblik podrške prodaji i marketingu.

Cene

Kotizacija za prijave do 8. marta iznosi 225 EUR
Kotizacija za prijave do 20. marta cena iznosi 250 EUR
Cena kotizacije za prijave nakon 20. marta iznosi 275 EUR
Za grupe od 3 učesnika - timski popust od 20%
Za grupe od 4 i više učesnika - timski popust od 25%