Odgovornost prodavca za nedostatke i nesaobraznost robe/usluge

Jezik: Serbian

Biznis i Ekonomija
Imovinska i kaznena odgovornost u prodaji robe i pružanju usluga



Ukoliko se bavite prodajnom delatnošću sigurno ste se mnogo puta našli u neprijatnoj situaciji sa potrošačem koji nije u pravu ili čak sa onim čija je reklamacija opravdana ali traži momentalni povrat novca ili momentalnu zamenu robe.

Kako postupate u situaciji kad potrošač izgubi račun i nema nikakav dokaz da je roba/usluga kupljena kod Vas? Šta se dešava kad Vas potrošač prijavi organizaciji za zaštitu potrošača ili Vas tuži, kakav je dalji postupak?

Na našem novom seminaru, u direktnoj interakciji sa predavačem, rešite sve nedoumice i informišite se o imovinskoj i kaznenoj odgovornosti u prodaji robe i pružanju usluga, pristupu u predstavljanju/oglašavanju robe i usluga, kao i osnovnim obavezama u vezi sa reklamacijama.



Teme koje će biti obrađene su:



- najčešći pojmovi koji se koriste u interakciji između prodavca i kupca: (prosečni) potrošač, trgovac, prodavac, proizvođač, ugovor o prodaji, ugovor na daljinu, - roba, proizvod, usluga, (nedozvoljena) poslovna praksa, šteta,

- nepoštena, obmanjujuća, nasrtljiva poslovna praksa – primeri iz prakse i posledice,

- prodaja na daljinu – posebna prava potrošača koja istovremeno predstavljaju obaveze prodavca, uslovi i rokovi za zaključenje i odustanak od ugovora o prodaji na daljinu, isporuka i povraćaj robe,

- (ne)saobraznost – obaveza popravke, zamene i povraćaja novca, rokovi i kazne propisane za

prodavce,

- razlike u odgovornosti prodavca u zavisnosti da li primenjuju pravila o nesaobraznosti iz Zakona o zaštiti potrošača, ili pravila o materijalnim nedostacima stvari i o garanciji po Zakonu o obligacionim odnosima,

- obaveze prodavaca prlikom reklamacije od strane kupca, koji su rokovi i propisane kazne,

inspekcijski i prekršajni postupak u vezi sa zaštitom potrošača.



Ovaj seminar vam omogućava:

- pojašnjenja zakonskih definicija važnih pojmova u prodaji robe/pružanju usluga

- razjašnjenja najčešćih pitanja u vezi sa odgovornošću prodavca/pružaoca usluge za kvalitet robe ili usluge

- da razumete pod kojim uslovima kupac može da vrati robu bez nedostataka

- da saznate kako da organizujete obradu reklamacija

- da naučite kako da se postavite u inspekcijskom postupku

- Interakciju sa predavačem – advokatom i direktne odgovore na Vaša pitanja



KOME JE SEMINAR NAMENJEN?

Komercijalnom menadžmentu kompanije, zaposlenima u prodaji (na svim nivoima), marketing menadžerima, šefovima prodajnih jedinica, rukovodiocima “podrške” i svim drugim zainteresovanim licima.



Teme seminara:

- obična i prodaja na daljinu – posebnosti, obaveze i rokovi,

- nepoštena poslovna praksa u prodaji,

- razlike u odgovornosti za kvalitet robe/usluge prema Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o obligacionim odnosima,

- reklamacija – postupak obrade i davanje zadovoljavajućeg odgovora,

- kaznena odgovornost prodavca.



Predavač: Vladimir Dragaš



Vladimir Dragaš je advokat sa višegodišnjim iskustvom u oblasti imovinske odgovornosti. Diplomirao je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, gde je bio jedan od osnivača debatnog kluba Pravnog fakulteta, dugogodišnji takmičar i debatni trener. Kao advokat, samostalno radi više od 9 godina specijalizujući se u pitanjima imovinske odgovornosti: zastupanju klijenata u parničnom postupku, pregovorima radi zaključenja i sastavljanja poslovnih ugovora i postupcima za zaštitu intelektualne svojine. Pravni je zastupnik velikog trgovinskog lanca. Takođe, zastupao je i brojne klijente u upravnim i prekršajnim postupcima.

Cene

Cena kotizacije 15.600, 00 RSD + PDV