Marka Nikolića 11, 11080 Zemun, Srbija Beograd,
11000
Konstruktivna komunikacija
Jezik: Serbian
Biznis i Ekonomija
Koji su ciljevi ovog programa i zašto je važan?
Opšti cilj ovog programa je podizanje svesti o tome na koji način učesnici sa svoje strane doprinose, odnosno ne doprinose komunikaciji sa klijentima, kao i osvešćivanje značaja uspešne komunikacije sa klijentima (pa i sa nezadovoljnim i agresivnim) i šta uspešna komunikacija predstavlja u njihovom poslu i
izazovnim situacijama. Takođe, jedan od ciljeva jeste i uviđanje važnost neverbalne komunikacije, kao i važnost razumevanja različitih pozicija u komunikaciji.
Koje veštne će učesnici razviti?
- Učesnici će imati priliku da unaprede svoje veštine postavljanja i prepoznavanja ciljeva u komunikaciji.
- Ono što je ključna veština koju će učesnici imati prilike da razviju, jeste prepoznavanje i primena različith asertivnih tehnika, sa ciljem dugoročno očuvanih odnosa sa sagovornikom (win-win).
Kome je namenjen ovaj trening?
Svakome kome su u radu ili ličnom planu razvoja potrebne ko,unikacione veštine.
Veličina grupe: do 10 učesnika
Kako se prijaviti: molimo Vas da pošaljete formular na email office@hart.rs
Ukoliko ste zainteresovani možemo obezbediti „in-house“ trening za vašu kompaniju, na srpskom ili engleskom jeziku. Takođe,moguće je posebno organizovati koučing sesije nakon održanog treninga.
Kotizacija uključuje: materijale, ketering i osveženje.