Konstruktivna komunikacija

Jezik: Serbian

Biznis i Ekonomija
Koji su ciljevi ovog programa i zašto je važan?

Opšti cilj ovog programa je podizanje svesti o tome na koji način učesnici sa svoje strane doprinose, odnosno ne doprinose komunikaciji sa klijentima, kao i osvešćivanje značaja uspešne komunikacije sa klijentima (pa i sa nezadovoljnim i agresivnim) i šta uspešna komunikacija predstavlja u njihovom poslu i

izazovnim situacijama. Takođe, jedan od ciljeva jeste i uviđanje važnost neverbalne komunikacije, kao i važnost razumevanja različitih pozicija u komunikaciji.



Koje veštne će učesnici razviti?

- Učesnici će imati priliku da unaprede svoje veštine postavljanja i prepoznavanja ciljeva u komunikaciji.

- Unaprediće veštine aktivnog slušanja, postavljanja pitanja, snalaženja sa teškim sagovornicima.

- Ono što je ključna veština koju će učesnici imati prilike da razviju, jeste prepoznavanje i primena različith asertivnih tehnika, sa ciljem dugoročno očuvanih odnosa sa sagovornikom (win-win).



Kome je namenjen ovaj trening?

Svakome kome su u radu ili ličnom planu razvoja potrebne ko,unikacione veštine.



Veličina grupe: do 10 učesnika

Kako se prijaviti: molimo Vas da pošaljete formular na email office@hart.rs

Ukoliko ste zainteresovani možemo obezbediti „in-house“ trening za vašu kompaniju, na srpskom ili engleskom jeziku. Takođe,moguće je posebno organizovati koučing sesije nakon održanog treninga.

Kotizacija uključuje: materijale, ketering i osveženje.

Cene

Cena kotizacije 170 EUR + PDV

Izvor: hart.rs