Kaktus 2016 Festival integrisanih komunikacija

Jezik: Serbian

IT i Tehnologija
Pod ovogodišnjim sloganom “Konstruiši dobre ideje!”, akcenat festivala biće na integraciji, ali i trudu i naporu da se iskonstruišu samo kvalitetne ideje. Kao i prošle godine, KAKTUS 2016 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova, a festival će otvoriti predavanje Davida Zappe, direktora marketinga kompanije HEINEKEN Slovačka.



Prvog dana festivala biće upriličena i zvanična dodela nagrada KAKTUS 2016. Nagrade se dodeljuju u 21 kategoriji, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 27 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.



Drugi dan festivala obeležiće interaktivna predavanja i radionice eminentnih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su Bruno Luglio, Senior Creative Art Director, R/GA Njujork, SAD; Ivan Pols, Creative Director, Adam&EveDDB London, Velika Britanija; Riccardo Fregoso, Executive Creative Director, McCann Pariz, Francuska; Stephanie Bailey, Head of Corporate Communications, Fleishman-Hillard London, Velika Britanija; Thierry Nicolet, Senior VP Global Press Relations, Schneider Electric, Francuska i Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director, Publicis Group, Rumunija. Sa učesnicima festivala iskustva će podeliti i dr Nikolaos Dimitriadis, Development Director – Executive Development Institute, The University of Sheffield International Faculty, City College; Jan Namedyński, Head of Digital, Poland & Nordics, AVON; kao i Vincenza Cristina Saccà, Head of Marketing CEE, MasterCard.



“Tržište marketinških komunikacija u Srbiji prošle godine dobilo je svoj prvi nacionalni festival, festival u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomeraju granice struke i streme ka boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, sa još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju”, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i podsetila da prijavljivanje na konkurs za KAKTUS nagrade traje do 20. septembra.



Festival KAKTUS 2016 podržalo je 25 medijskih kuća iz celog regiona, kompanije Coca-Cola HBC Srbija, Mercator S,Marbo Product, Delta Holding, Johhnie Walker, Ušće Shopping Centar, kao i HEINEKEN Srbija koji je ove godine Prijatelj festivala. Partneri festivala su agencije – Direct Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, DPC Group, M2Communications i LED Media Bosna i Hercegovina.





Prijave traju do 16. oktobra, a broj mesta je ograničen.

Cene

Cena kotizacije za oba dana festivala je 20.000 RSD
Cena kotizacije samo za prvi dan festivala je 4.000 RSD
Cena kotizacije samo za drugi dan festivala je 18.000 RSD
Pojedinačna prijava u svim kategorijama za KAKTUS nagrade je 8.500 RSD

Izvor: kaktus.rs.