Bulevar Zorana Đinđića 84, 11000 Novi Beograd, Srbija Beograd,
11000
Kako da vaša slika kaže 1000 reči
Jezik: Serbian
Marketing i Mediji
Možda ste primetili da u poslednje vreme govorimo jezikom slika?
Od emotikona i stickera u porukama, do slika i videa koje konzumiramo preko društvenih mreža NAŠ DAN JE ISPUNJEN NEVERBALNIM - VIZUELNIM PORUKAMA koje usvajamo mnogo brže nego one verbalne.
Dizajniramo svoje objave na društvenim mrežama, prekrajamo fotografije i dodajemo poruke i stickere preko njih. Često to radimo na svojim pametnim telefonima, pa nam čak ne treba ni računar ni ozbiljniji program. I zadovoljni smo, jer nam se sviđa kako je „ispalo“, duhovito je i simpatično.
U poslu, kada nam zatreba fotografija kao ilustracija, brzo je pronađemo na internetu i dodamo prezentaciju ili dokument koji pravimo.
ZAŠTO bi vam bilo korisno da se prijavite?
Zato što, pre ili kasnije, dolazite u situaciju da slikom želite nešto ciljano da poručite, privučete pažnju baš određene publike ili da u najboljem svetlu prikažete sebe, svoju novu uslugu ili proizvod.
Tog momenta intuicija prestaje da bude dovoljna i više ne daje očekivane rezultate. Počinjete da prepoznajete potrebu za dodatnim znanjima, alatima i strategijama.
KOME je sve namenjena radionica?
- Preduzetnicima i svima koji planiraju da pokrenu svoj biznis
- Social media i community managerima, web editorima i dizajnerima
- Svima koji u svom poslu često pripremaju prezentacije
KAKO ćemo usvajati veštine jezika vizuala?
Kroz veliki broj primera i praktičan rad u grupi.
NAUČIĆETE:
Koji su to sve slike koje govore o vama i vašem biznisu
- Slike nisu samo deo marketing komunikacije
- Šta su sve vizuali u dokumentima koje svakodnevno kreirate (tekstovi, mejlovi, prezentacije)
- Kako da usaglasite sve vizuelne poruke svog biznisa - od vizitkarte do izgleda kancelarije
Kako da iskoristite likovne elemente u svojoj poslovnoj komunikaciji
- Kompozicija
- Oblici
- Linije
- Boje
- Tipografija (fontovi)
- Kontrasti
- Akcenti
- Dimenzije i formati
Kako da uspešno osmislite svoj vizuelni identitet u biznisu
- Kako da prenesete vrednosti svog brenda u vizuale
- Kako da definišete vizuelne preference svoje publike
- Cilj slike i kako da ga definišete
- Knjiga standarda i kako vam može koristiti
Radionicu vodi: Marija Simeunović
Arhitekta i biznis konsultant; art direktor umetničkog koncepta Art-a-porter i kreativna preduzetnica, sa višegodišnjim, kako korporativnim tako i preduzetničkim iskustvom, gde duže od jedne decenije uspešno spaja kreativu i biznis.