Kako da vaša slika kaže 1000 reči

Jezik: Serbian

Marketing i Mediji
Možda ste primetili da u poslednje vreme govorimo jezikom slika?



Od emotikona i stickera u porukama, do slika i videa koje konzumiramo preko društvenih mreža NAŠ DAN JE ISPUNJEN NEVERBALNIM - VIZUELNIM PORUKAMA koje usvajamo mnogo brže nego one verbalne.



Dizajniramo svoje objave na društvenim mrežama, prekrajamo fotografije i dodajemo poruke i stickere preko njih. Često to radimo na svojim pametnim telefonima, pa nam čak ne treba ni računar ni ozbiljniji program. I zadovoljni smo, jer nam se sviđa kako je „ispalo“, duhovito je i simpatično.



U poslu, kada nam zatreba fotografija kao ilustracija, brzo je pronađemo na internetu i dodamo prezentaciju ili dokument koji pravimo.



ZAŠTO bi vam bilo korisno da se prijavite?



Zato što, pre ili kasnije, dolazite u situaciju da slikom želite nešto ciljano da poručite, privučete pažnju baš određene publike ili da u najboljem svetlu prikažete sebe, svoju novu uslugu ili proizvod.



Tog momenta intuicija prestaje da bude dovoljna i više ne daje očekivane rezultate. Počinjete da prepoznajete potrebu za dodatnim znanjima, alatima i strategijama.



KOME je sve namenjena radionica?



- Preduzetnicima i svima koji planiraju da pokrenu svoj biznis

- Social media i community managerima, web editorima i dizajnerima

- Svima koji u svom poslu često pripremaju prezentacije



KAKO ćemo usvajati veštine jezika vizuala?



Kroz veliki broj primera i praktičan rad u grupi.



NAUČIĆETE:

Koji su to sve slike koje govore o vama i vašem biznisu



- Slike nisu samo deo marketing komunikacije

- Šta su sve vizuali u dokumentima koje svakodnevno kreirate (tekstovi, mejlovi, prezentacije)

- Kako da usaglasite sve vizuelne poruke svog biznisa - od vizitkarte do izgleda kancelarije



Kako da iskoristite likovne elemente u svojoj poslovnoj komunikaciji



- Kompozicija

- Oblici

- Linije

- Boje

- Tipografija (fontovi)

- Kontrasti

- Akcenti

- Dimenzije i formati



Kako da uspešno osmislite svoj vizuelni identitet u biznisu



- Kako da prenesete vrednosti svog brenda u vizuale

- Kako da definišete vizuelne preference svoje publike

- Cilj slike i kako da ga definišete

- Knjiga standarda i kako vam može koristiti



Radionicu vodi: Marija Simeunović

Arhitekta i biznis konsultant; art direktor umetničkog koncepta Art-a-porter i kreativna preduzetnica, sa višegodišnjim, kako korporativnim tako i preduzetničkim iskustvom, gde duže od jedne decenije uspešno spaja kreativu i biznis.

Cene

Cena kotizacije 110 EUR