Izazov 2019

Jezik: Serbian

Obrazovanje i Edukacija
Nakon uspeha regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV u protekle četiri godine, portal Marketing mreža nastavlja sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke.



Peti regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2019 biće održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, pod sloganom “Istina ili izazov – pitanje je sad?”



IZAZOV je interaktivni B2B događaj, prvi ovog tipa u regionu, namenjen isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije.



Na forumu će biti zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama do stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija. Mnoge kompanije i agencije će, kroz interaktivne radionice, teambuilding i druge sadržaje, aktivno učestvovati u forumu i otvoriti dijalog na ključne teme iz struke.



Ako vas zanima kakvo je stanje struke na tržištima regiona, kako i šta rade agencije, šta klijenti očekuju od agencija, ko su ljudi sa kojima ćete sutra sarađivati, kako razmišljaju, koliko prate trendove, pozivamo vas da prihvatite IZAZOV i učestvujete na 5. forumu komunikacionih lidera.



Prijave traju do 8. marta, a broj mesta je ograničen.



PONEDELJAK, 25. MART 2019.

- 09.00 – 09.30 Registracija učesnika



- 09.30 – 09.45 Zvanično otvaranje foruma



- 09.45 – 10.15 Opening keynote presentation: Creativity driven Transformation

Jamshid Alamuti, CEO and Co-Founder, Pi School (Italy)



- 10.15 – 11.15 Tema 1: Igramo li otvorenih karata?

- Predstavljenje najnovijih rezultata istraživanja na temu transparentnosti (Smart+ Research).

- Debata – koliko je važna transparentnost tržišta, ali i u odnosu klijent-agencija; pravična podela kolača i poverenje; transparentnost pitch procesa i zašto će to svima doneti benefite; etika u poslovanju, odnosno da li transparentno znači i odgovorno poslovanje; da li je naše tržište spremno za transparentnost.



- 11.15 – 11.30 Black’n’Easy pauza za kafu i networking



- 11.30 – 12.00 THINK TANK (powered by I&F McCann Grupa)



- 12.00 – 13.00 Tema 2: Customer Experience is dead, long live Human Experience!

- Predstavljenje najnovijih rezultata istraživanja na temu navika potrošača (Smart+ Research).

- Debata – ulaganje u lojalnost potrošača – ulaganje u razvoj brenda; nezadovoljan potrošače (ne)će se vratiti – zašto i kako; uloga komunikacije i BTL-a u izgradnji lojalnosti na relaciji brend-potrošač; brend i njegova komunikaciono nasleđe.

- Moderator: Jasmina Nikolić (New Moment New Ideas Company)



- 13.00 – 13.45 Pauza za ručak



- 13.45 – 14.45 Tema 3: 288+ – da li je to realan broj?

- Debata – U Srbiji se svake godine otvori u proseku preko 20 novih pravnih lica koje su registrovane za obavljanje delatnosti reklamnih agencija. Šta je dovelo do usitnjavanja tržišta i kako će se to odraziti na struku; zašto imamo digitalne agencije, ako svi nudimo integrisane komunikacije; da li je realno da “one man show” agencija nudi fullservice; da li male predstavljaju realnu “pretnju” velikim agencijama; insource vs. outsource članovi tima.



- 14.45 – 17.00 Merenje transit advertising auditorijuma (najnovije istraživanje Info Media Group i IPSOS Strategic Marketing)

Govornik: Dejan Radosavljević (IPSOS Strategic Marketing)

World Café radionice agencija

- Lobiranje – perspektiva strateškog komuniciranja u regionu (Benefit Communications, Crna Gora)

- Digitalizacija BTL aktivnosti kao ključ uspeha za interakciju ciljne grupe (SmartPoint Adria)

- Advertajzing mora da se promeni – o kakvoj promeni je reč? (Havas Adriatic)

- Machine Learning (Homepage)

- Digitalni narcizam (Golin)

- Fatalna privlačnost priča (Chapter 4 PR)

- Kako klijent da izvuče maksimum od zaposlenih u marketinškoj agenciji? (MPG Plus)



UTORAK, 26. MART 2019.

- 09.30 – 10.00 Okupljanje učesnika



- 10.00 – 11.30

Radionica za kompanije

- Well aged brands ili šta je tajna dobrog “zrenja” brenda? (LUNA TBWA)



Radionice za agencije (u radionicama učestvuju isključivo predstavnici agencija)

- Naredni koraci u pozicioniranju kompanije (LIDL Srbija)

- Launch novog proizvoda u Ready To Drink kategoriji na tržištu kafe u Srbiji (Atlantic Grupa – Grand kafa)

- CSR kao deo brenda (Vip Mobile)

- Online keš krediti i digitalno iskustvo klijenata (Banca Intesa)

- Belgrade Waterfront kao destinacija i novi centar grada (Belgrade Waterfront)

- Knjaz Miloš



- 11.30 – 11.45 Black’n’Easy pauza za kafu i networking



- 11.45 – 12.45 Teambuilding (powered by Reprodukcija)



- 12.45 – 13.15 Tema 4: Stanje u regionu – šta rade komšije? (powered by Direct Media United Solutions)

- Prezentacija o stanju na medijskom i marketing tržištu u šest zemalja regiona (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Makedonija).

- Govornik: Zoran Zdravevski, Media Director, Direct Media United Solutions Makedonija



- 13.15 – 14.00 Istina ili izazov?

- Publika postavlja pitanja učesnicima panela na različite teme iz struke.

- Moderator: Sanja Milaković Kolundžija (Executive Group)



- 14.00 – 14.45 Pauza za ručak



- 14.45 – 15.45 Tema 5: Show me results! (powered by Digital Element)

- Debata – Brand building vs. Conversion; merenje efikasnosti kampanja; imamo li odgovarajuće metrike; koji su zajednički interesi agencija i klijenata; šta su pored profita drugi motivi zajedničkog nastupa na tržištu; zašto je važno da i agencije imaju informacije o rezultatima kampanje i prodaje.

- Moderator: Andrej Gamšer (Digital Element – Represent Communications)



- 15.45 – 16.45 Tema 6: Migracija oglašavanja – kuda plovi ovaj brod?

- Predstavljenje najnovijih rezultata istraživanja o trendovima u Srbiji i regionu (Smart+ Research).

- Debata – digital vs. tradicionalni mediji; sve manje novca za TV ili ipak ne; hoće li medijske agencije morati da se transformišu i na koji način; programmatic oglašavanje – da li je to rešenje; medijsko planiranje – da li je to zajednički posao agencija i klijenata.

- Moderator: Vesna Ranković (Media S)



- 17.00 Zatvaranje foruma