Foton za dinar ili kako je tehnologija promenila marketing

Jezik: Serbian

Marketing i Mediji
Oglašavanje na internetu poslednjih godina prevazilazi ulaganje u tradicionalne medije na najrazvijenijim tržištima sveta. Google postaje medij kome se najviše veruje posle rođaka i prijatelja, a broj korisnika Facebook-a stvorio je najveću državu na svetu. Program osnovnih studija digitalnog marketinga nudi sticanje znanja i veština neophodnih za rad u svim savremenim poslovnim organizacijama.



Kako se svet digitalnog marketinga gotovo svakodnevno menja, Departman za medije i komunikacije neprestano usavršava ponudu predmeta i literature iz ove oblasti. Kroz četvorogodišnje osnovne studije, studenti stiču interdisciplinarna znanja – od temeljnih marketinških teorija do razvoja marketinga u digitalnom dobu, od društvenih mreža do onlajn preduzetništva, od video i content marketinga do veb analitike i praćenja uspešnosti digitalnog poslovanja.

Katedra za digitalni marketing vas poziva na drugo predavanje FMK Digitalne akademije, koje će 4. aprila održati Mika Tasić (Tech Lead, Google Growth Engine), jedan od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti kreativne upotrebe tehnologije i tehnoloških inovacija u modernom marketingu.



Mika Tasić (Google Growth Engine, UK) će nas uvesti u čudesan svet novih tehnoloških izražajnih sredstava, koja menjaju način pripovedanja u modernom marketingu. Neke od tema o kojima ćemo razgovarati su 360 video, VR/AR, Facebook/YouTube formati i optimizacija video sadržaja za maksimalnu gledanost, uz mnogo praktičnih primera kako brendovi u saradnji sa platformama koriste nove tehnologije u marketingu.





Predavanje će se održati u sredu 4. aprila 2018.u 18.30 časova, u sali 8a Fakulteta za medije i komunikacije (Karađorđeva 65)