Brend menadžment: Kako kreirati i upravljati brendom? (januar, 2018)

Jezik: Serbian

Marketing i Mediji
Marketing treninzi, marketing planiranje i komercijalizacija inovacija



Trening moduli su evoluirali na osnovu višegodišnje realizacije i komentara brojnih učesnika.

Svi treninzi su organizovani po principima praktičnog rada na različitim primerima aktuelnih kampanja u Srbiji.

Praktičnost svakog treninga je ključ uspeha naših treninga.



Korist od treninga:

Primena osnovnih procedura i kreativnih ideja od strane brend menadžera u procesu kreiranja u upravljanja brend menadžmentom. Osposobljavanje učesnika da upravlja brend portfolijom. Predstavljanje novih potencijala kroz brend inicijative u okviru poslovne politike kompanije. Promovisanje uloge upravljanja brednovima i kreiranjem novih vrednosti od strane kompanije. Demostrirati interno zančenje pojma „brendiranja“.



Ključne teme trening modula

1. Razvoj brenda na osnovu uticaja na potrošača

2. Analiza brend situacije i predloga brend scenarija

3. Keiranje i upravljanje brendom

4. Pisanje praktičnog brend dokumenta kojima se pokrivaju ključne brand strateške odluke i aktivnosti

5. Evalucija brend menadžera u procesu održavanja usvojenog zdravlja brend ponude

Cene

Bruto cena po učesniku iznosi 180 EUR u dinarskoj protivvrednosti.
U cenu je uključeno osveženje, ketering i materijal sa treninga.