Bjelanovićeva 2, 11000 Beograd, Srbija Beograd,
11000
Brend menadžment: Kako kreirati i upravljati brendom? (januar, 2018)
Jezik: Serbian
Marketing i Mediji
Marketing treninzi, marketing planiranje i komercijalizacija inovacija
Trening moduli su evoluirali na osnovu višegodišnje realizacije i komentara brojnih učesnika.
Svi treninzi su organizovani po principima praktičnog rada na različitim primerima aktuelnih kampanja u Srbiji.
Praktičnost svakog treninga je ključ uspeha naših treninga.
Korist od treninga:
Primena osnovnih procedura i kreativnih ideja od strane brend menadžera u procesu kreiranja u upravljanja brend menadžmentom. Osposobljavanje učesnika da upravlja brend portfolijom. Predstavljanje novih potencijala kroz brend inicijative u okviru poslovne politike kompanije. Promovisanje uloge upravljanja brednovima i kreiranjem novih vrednosti od strane kompanije. Demostrirati interno zančenje pojma „brendiranja“.
Ključne teme trening modula
1. Razvoj brenda na osnovu uticaja na potrošača
2. Analiza brend situacije i predloga brend scenarija
3. Keiranje i upravljanje brendom
4. Pisanje praktičnog brend dokumenta kojima se pokrivaju ključne brand strateške odluke i aktivnosti
5. Evalucija brend menadžera u procesu održavanja usvojenog zdravlja brend ponude
Cene
Bruto cena po učesniku iznosi 180 EUR u dinarskoj protivvrednosti.
U cenu je uključeno osveženje, ketering i materijal sa treninga.