Alati sales kontrolinga

Jezik: Serbian

Biznis i Ekonomija
Najveći problem sa kojim se ogroman broj preduzeća suočava u svakodnevnom radu jeste da su zaposleni, rukovodioci i vlasnici zauzeti postizanjem što većeg obima prodaje, operativnim problemima i likvidnošću, a da pri tome malo vremena posvećuju posledicama dnevnih odluka. Te odluke kratkoročno daju rezultate, ali mogu da nanesu štetu i da naprave problem sa profitabilnošću!



Prodajni kontroling se odnosi na alate koji omogućavaju preduzeću praćenje rezultata poslovanja i koji ukazuju zašto je neophodno da se kontinuirano i detaljno prati: profitabilnost po kupcu, profitabilnost po proizvodu, a ne samo ukupna profitabilnost kompanije.



Na seminaru ćete naučiti sve posledice nepoznavanja profitabilnosti i neuočavanja razlika između uzroka i posledica, načine kako tumačiti profitabilnosti kupaca i proizvoda i šta uraditi sa dobijenim informacijama. Koristi koje kompanija i rukovodioci mogu imati od navedenih informacija u radu sa svojim klijentima ili proizvodima, kao i dobrim i lošim načinima obračunavanja profitabilnosti kupaca i proizvoda.



Benefiti učešća na seminaru:

- Upoznavanje sa finansijskim i prodajanim alatima za sagledavanje i analizu profitabilnosti kupaca i proizvoda koji omogućavaju poboljšanje prodajnih rezultata i rezultata cele organizacije

- Bolje razumevanje uticaja svih aktivnosti u prodaji (modeli za praćenje ostvarenja plana prodaje, rabatna skala, dodatni popusti, plan prodajnog asortimana) na finansijski rezultat poslovanja

- Pripremu za kategorizaciju proizvoda i kupaca (rangiranje kupaca, KPI za kupce, ABC matrica za profitabilost proizvoda)

- Snažna priprema za kvalitetnije učešće u procesu poslovnog planiranja u kompaniji

- Jaka osnova za odgovornije funkcije i stvaranje preduslova za napredovanje u hijerarhiji

- Razmena iskustva sa kolegama iz struke i sertifikat koji izdaje kompanija Forum Media



Teme seminara



1. Strateško planiranje u prodaji;

- Segmentacija tržišta

- Odabir segmenta

- Targetovanje



2. Operativno planiranje u prodaji;

2.1 Kalkulacija cene koštanja, kalkulacija, prodajne cene

2.2 Rang kupaca: KPI za kupce iI rabat skala



3. Finansijsko planiranje u prodaji;

- Plan prodaje (vrednosno, u novcu)

- Finansijska operativa (uticaj obračuna PDV, modela saradnje)

- Zakonski okviri



4. Izveštavanje u prodaji;

- Plan prodaje/realizacija (po komercijalisti, po kupcu, po tržištu, po proizvodu, mesečno, kvartalno, godišnje)

- Plan zarade/realizacija (po komercijalisti, po kupcu, po tržištu, po proizvodu, mesečno, kvartalno, godišnje)

- Ispunjenje zadatih KPI



Kao polaznik seminara iskoristite poseban popust od 10% za kupovinu kontrolne mape „Alati sales kontrolinga“!

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!



Broj mesta je ograničen.



Predavač: Biljana Lazarević

Cene

15.600,00 RSD