Veština telefonske komunikacije i prodaje putem telefona

Jezik Serbian

Biznis i Ekonomija

Koje su tematske oblasti?

Modul 1 – Dokazana pravila telefonske komunikacije - Upoznavanje sa agendom I ciljevima obuke
- Značaj komunikacije I prodaja putem telefona
- Struktura profesionalnog poziva
- 27 nezaobilaznih pravila u komunikaciji telefonom

Modul 2 – Kako efikasno uspostaviti prvi korak? - Tehnike koje vam pomažu da započnete posao
- Kako uspostaviti poverenje sagovornika putem telefona?
- Intonacija glasa kao izvor uticaja u telefonskoj komunikaciji
- Kako se “probiti” do donosioca odluke za kupovinu?

Modul 3 – Kako efikasno upravljati telefonskim razgovorom? - Preporuke kako da “zaobiđete” čuvare vrata
- Efikasne smernice u postavljanju pitanja klijentima
- Kako predstaviti proizvod ili uslugu?
- Kako postupati sa primedbama?
- Kako uspešno zakazati sastanak?

Modul 4 – Dolazni pozivi I telefonski bonton - Kako adekvatno primiti poziv?
- Efikasno slušanje
- Kako se ponašati u pozivima koji slede?
- Telefonski bonton
- Evaluacija obuke I dodela sertifikata

Kome je seminar namenjen?
Predstavnicima prodaje, telemarketerima, zaposlenima u call centru, referentima prodaje, komercijalistima, I svima onima kojima je telefon važan alat komunikacije u svakodnevnom poslovanju.

Zašto preporučujemo seminar?
Zato što preosečan poslovni čovek provede I 30% radnog vremena komunicirajući telefonom a telemarketer čak 90%. Zato što je telefon živa komunikacija I efikasniji je od pisane komunikacije a sa druge strane štedi mnogo vremena u odnosu na direktnu komunikaciju oči u oči sa sagovornikom.

Ko je predavač?
Dragiša Ristovski, D.R.Gilbert, poseduje više od 20 godina praktičnog poslovnog iskustva na različitim pozicijama od komercijaliste na terenu do direktora. Kao trener poslovnih veština počeo je da radi pre 15 godina, a danas su oblasti njegove ekspertize direktna prodaja, pregovaranje, motivacija zaposlenih i liderstvo. Autor je 11 knjiga, bestselera „Gube samo oni koji ne igraju i „Arena prodaje“ objavljene pod pseudonimom D.R. Gilbert. A kasnije su usledile knjige: „Dobijaju svi oni koji igraju“, „Lider je u vama“, „Prodajni ring“, Mapa uspeha“, „Veština uticaja“ „Kako unaprediti svoje pregovaračke veštine“, „Kako postati efikasan menadžer prodaje”, “101 tehnika uticaja” i “21 zašto I samo jedno kako”. U poslovnim krugovima je poznat kao energičan predavač, koji na svojim seminarima i treninzima pozitivnom
energijom konstantno drži pažnju i motiviše slušaoce. Osnivač je direktor D.R. Gilbert centar group-a d.o.o. i D.R. Gilbert consultinga kao i suvlasnik u još dve firme. Radi kao stalni konsultant unapređenja prodaje za više renomiranih kompanija i predsednik je „Udruženja Profesionalnih Prodavaca Srbije“. Početkom 2012. godine je osnovao „Akademiju komercijalne komunikacije“ koja je zvanično otpočela sa radom 2. juna kada je upisana prva generacija polaznika. 2014 godine osnovao je “Akademiju menadžerskih veština”. Pored Akademija kreator još 9 autorskih programa edukacije poslovnih veština, kao i pokretač regionalne Konferencije prodajnih strategija. Jedan je od osnivača Lyceum sistema koji je kreirao inovativnu softversku aplikaciju koja sadrži jedinstven sistem merenja kompetencija zaposlenih u prodaji i prodajnom menadžmentu. Svoju trenersku edukaciju je sticao na brojnim seminaraima i treninzima, a značajno upotpunio nezamenljivim praktičnim iskustvom. U toku svoje karijere je održao više od 2.200 treninga, seminara i predavanja u svim zemljama Ex Yugoslavije na kojima je učestvovalo nešto više od 32.000 polaznika. Do sada su na njegovim seminarima prisustvovali predstavnici iz više od 1000 kompanija među kojima su: Banca intesa, ProCredit banka, Bosch, NIS Gasprom Neft, Komercijalna banka, Alpha banka, Piraeus Bank, Coca-Cola Hellenic, Fiat Srbija, Uniqa osiguranje, Hemofarm, DDOR Novi Sad, Merkur Osiguranje BiH, Neoplanta, Galenika, Metalac, Generali osiguranje Srbija, Peštan, HE Đerdap, Bambi-Banat, Hemofarm BiH, Galerija podova, Tarkett Group, BASF, Rafinerija Modriča, Erste banka, Office shoes, NLB banka (BIH), OTP banka, Natron Hayat, Zepter International, Jub boje, Perutnina Ptuj, Union banka BiH… 2011. godine je započeo saradnju sa Mokrogorskom školom menadžmenta gde drži obuke u oblasti prodajnih veština. U novembru 2008. godine u organizaciji kompanije Hemel imao je prilike da održi predavanje na kome je gostovao jedan od najvećih svetskih autoriteta iz oblasti marketinga i prodaje. J. Conrad Levinson. Objavio je više od 200 tekstova u poslovnim i uže stručnim časopisima sa aktuelnim poslovnim temama. A za svoj rad i dostignuća je dobio i nekoliko zvaničnih priznanja. Potiče iz preduzetničke porodice – peta generacija preduzetnika, a po formalnom obrazovanu je diplomirani ekonomista. U slobodno vreme svira gitaru I bas gitaru u grupi Swing Ring.

Kako radimo? Trening je organizovan po principu 4 sesije od 80 minuta, koje predstavljaju kombinaciju interaktivnog predavanja i vežbi sa dosta primera iz prakse. Svi polaznici pored edukacije dobijaju radni materijal, sertifikat D.R.Gilbert centra (podržan od UPPS-a), mogućnost konsultacija nakon seminara sa predavačem. U pauzama je obezbeđen laki obrok i osveženje.

Cene karata

Kotizacija iznosi 139 EUR + PDV u dinarskoj protivvrednosti.
AKCIJA! 40% popusta na seminare, tako da je vrednost kotizacije 83,4 EUR po učesniku u dinarskoj protivvrednosti.
Plaćanje je potrebno izvršiti pre održavanja seminara.