Radionica „Istraži Sam“ - Kako samostalno istraživati tržište?

Jezik Serbian

Biznis i Ekonomija

Planiraš Startup? Istraži tržište, pronađi kupce i napravi plan prodaje koji će ti obezbediti siguran uspeh.
Samostalno istražuješ tržište za svoju firmu? Učini to uz najmanje troškova i uz maksimalnu objektivnost.
Baviš se istraživanjem tržišta za klijente? Proveri svoje veštine, otkrij male tajne majstora istraživanja i unapredi svoj profesionalni status.
Pripremaš se za rad u marketingu? Upoznaj osnove istraživanja i budi uvek korak ispred drugih.

Radionica uključuje u rad sve učesnike koji postavljaju pitanja, raspravljaju o ponuđenim stavovima, predlažu rešenja, kandiduju svoje teme i istraživačke ideje, neposredno kreiraju uzorak i upitnik i učestvuju u radu fokus grupa.

Ceo proces je ilustrovan na istraživačkom problemu koji ponude učesnici radionice.

Domaćin predavač - Miroslav Šutić, Direktor agencije Partner Research Solutions
- 25 godina rada u istraživačkoj industriji u domaćim i međunarodnim projektima
- Predstavnik svetske asocijacije ESOMAR u tri mandata
- Predsednik Asocijacije istraživača Srbije
- Predsedavajući 5 medjunarodnih istraživačkih konferencija
- Član Srpske asocijacije za marketing, SEMA
- Registrovani Project Manager u projektima Svetske banke
- Autor više stotina članaka, priloga, analiza
- Gostujući predavač na Ekonomskom fakultetu, FON-u, Megatrendu

Radionica se održava u Cafe Pleasure Čair, IX Brigade 27, Niš, Srbija

RASPORED RADIONICE

10.00 do 13.00 – Upravljanje istraživačkim projektima
- Šta sve sadrži plan istraživanja
- Istraživačke hipoteze
-Kako se definiše ciljna grupa
- Istine i zablude o uzorku
- Kreiranje efikasnog instrumenta (upitnika/vodiča)
- Izbor optimalnog metoda i tehnike prikupljanja podataka
- Tumačenje rezultata i izvođenje zaključaka
- Samostalni/timski rad i prezentacija rezultata

14.00 do 17.00 – Fokus grupe kao najefikasnija kvalitativna tehnika
- Čemu služe kvalitativna istraživanja
- Regrutacija/selekcija ispitanika
- Priprema scenarija fokus grupe
- Uloga voditelja/moderatora: 30% kontrole, 30% praćenja, 30% podrške; 10% – socijalni eksperiment u čistom obliku!
- Šta je sve dobitak kvalitativnog postupka i kako ga možemo upotrebiti?
- Samostalni/timski rad i prezentacija rezultata

17.00 do 18.00 – Analiza rezultata i zaključci

Cene karata

Kotizacija 6.000 RSD + PDV