Letnji Vivaldi CMO forum

Jezik Srpski

Marketing i Mediji

Tokom proteklih devet godina marketinški Vivaldi forum Mokrogorske škole menadžmenta se pozicionirao kao jedno od vodećih mesta za stručno usavršavanje i networking okupljanje marketing profesionalaca uz prepoznatljivu neformalnu atmosferu i duh Mokre gore. Od ove godine na zahtev marketing zajednice forum se održava u letnjem periodu tj. 21 – 23. juna 2018. Nakon osam zimskih foruma, marketing zajednica dobija priliku da u potpunosti oseti duh Mokre gore i boravka u njoj.

Na forumu će se okupiti oko 100 marketing profesionalaca iz različitih oblasti: istraživačke i kreativne agencije, korporativne komunikacije i PR, štampani i elektronski mediji, digitali marketari i dr. Razgovaraćemo o potencijalima kreativnih industrija u Srbiji, marketingu u realnom vremenu, brendingu poslodavaca, podacima, društvenim mrežama, itd. Čućemo niz aktuelnih podataka i studija slučaja i izvući po neki zaključak.

Potrudićemo se da u što većoj meri iskoristimo potencijale Mokre gore i okoline etno naselja Mećavnik, i organizovati panele na bajkovitim lokacijama železničke stanice Jatare i planinskom vrhu Čarobni breg. Opustićemo se uz Late Night Talks sa piscem Markom Vidojkovićem i žurku sa hitovima iz poslednje decenije 20. veka.

Teme:

- Šta je kreativno u Srbiji
- Kako da budemo kreativniji? – Points of You® metodologija
- Budi kreativan u 5 dana
- Marketing u realnom vremenu
- Knocking on ( real time) marketing door
- Late night talks
- U čijem je dvorištu stvaranje sadržaja?- Simbioza marketinga i PR-a
- BIG DATA- Šta sa njima?
- Demistifikcija prodaje u očima marketinga
- Istina o godinama
- Digitalni kanali u službi employer branding-a
- Međunarodni medijski servisi u Srbiji- Kredibilni mediji ili strani plaćenici
- Koji je Vaš broj?- 17 UN ciljeva održivog razvoja
- Da li je moguće podići konkuretnost srpske privrede?- Uloga marketinga
- FAKE NEWS- Zašto nas lažu?

Cene karata

Cena kotizacije iznosi 30.000,00 RSD
Smeštaj nije uključen u cenu. U etno naselju Mećavnik cena smeštaja je oko 5.000 dinara dnevno na bazi punog pansiona.

Povezane vesti

  • Uspešno završen Zimski Vivaldi CMO forum

    07. decembar 2017.

    Partneri Konferencija Mokrogorska škola menadžmenta je uspešno završila 02. decembra Zimski Vivaldi CMO forum. Tema foruma je "Marketing: komunikacija ili manipulacija?" - U čemu će marketing uvek ostati isti, a u čemu s...