Digitalni marketing: strategija nastupa na digitalnim medijima, poslovna primena društvenih mreža

Jezik Srpski

Marketing i Mediji

CILJ RADIONICE
Cilj radionice je da se polaznicima prikaže kako se planira i kreira nastup na digitalnim medijima, kao i kako se meri postignuti uspeh i računa povraćaj investiranih sredstava u ovaj oblik marketinga.

Učešćem na ovoj radionici ovladaćete neophodnim veštinama za pripremu dobre digitalne strategije, odabira adekvatnih digitalnih kanala i pripremu i plasiranje kvalitetnog digitalnog sadržaja.

Usvojićete neophodna znanja potrebna za dobru strategiju nastupa na digitalnim medijima od definicije ciljeva i planiranja budžeta, preko implementacije, do merenja rezultata projekta i daljeg unapređenja.

Na ovoj radionici, uz praktičan rad tokom obuke predstavićemo i primere dobre prakse, kako bi polaznici:

- ovladali procesom i metodologijom izrade plana digitalnog nastupa
- naučili da pripreme održiv budžet i da se pravilno predstave budžetirani troškovi
- naučli osnovna pravila digitalnog marketinga i strateškog vođenja digitalne kampanje
- odabrali prave/adekvatne digitalne kanale i plasirali dobar i kvalitetan digitalni sadržaj u pravo vreme
- usvojili neophodna znanja i iskustva za kvalitetnu pripremu i kasniju realizaciju projekata iz oblasti digitalnog marketinga

PREDAVAČ:
OLIVERA BAKOVIĆ Poslovni i WSI Internet Konsultant, koja radi u okviru globalne Mreže konsultanata po WSI licenci, od 2014.godine. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1996.godine, a proteklih 20 godina je radila na poslovima vezanim za strateško poslovanje kompanija.
Ispred WSI tima je učestvovala na brojnim lokalnim i regionalnim projektima iz oblasti digitalnog marketinga. Takođe je i njen predstavnik u IAB Srbija, agenciji za analizu i monitoring internet marketinga u našoj zemlji i više od 3 godine pruža podršku domaćim organizacijama i pomaže brojnim preduzećima u plasiranju njihovih proizvoda i usluga putem digitalnih medija.

CILJNA GRUPA
Radionica je namenjena svima koji su zainteresovani za korišćenje digitalnih tehnologija u poslovanju, a prvenstveno:
- Predstavnicima privrede koji ulažu u inovacije i razvoj poslovanja
- Predstavnicima različitih institucija koji ulažu u modernizaciju
- Predstavnicima nevladinih organizacija, poslovnih i strukovnih udruženja
- Predstavnicima akademskih institucija, istraživačkih ustanova i studentima (fakulteti, škole, istraživački instituti i slično,...)
- Svima koji žele da koriste nove tehnologije i trendove u svom poslu u cilju postizanja boljih poslovnih rezultata

Cene karata

Cena kotizacije 12 500 RSD + PDV 20%
Za dva učesnika sledi popust od 5%
Za tri i više učesnika sledi popust od 15%
Za studente važi popust 50%
Za prijave i uplate do 17. maja odobrava se popust od 10%