Dan kvaliteta usluge

Jezik Serbian

Biznis i Ekonomija

Glavna misija konferencije jeste da podstakne učenje, kako od kupaca i klijenata, tako i učenje na realnim primerima dobre i loše prakse u poslovanju. Odnos prema kupcima i klijentima je osnova svakog poslovanja, a percepcija vaših kupaca je vaša realnost!

“Dan kvaliteta usluge” je namenjen svakoj kompaniji/organizaciji, kojoj je briga o klijentima, i njihovom zadovoljstvu, primarni i ultimativni cilj poslovanja!

Uz pomoć naših renomiranih govornika, lidera u svojoj industriji, među kojima su Sberbank Srbija, Generali Osiguranje, UniCredit Bank, Erste Banka Zagreb i drugi, sprovešćemo Vas kroz kompletan proces upravljanja kvalitetom usluge, počevši od naučne perspektive, pokazaćemo Vam kako je malo truda potrebno da bi se oplemenilo prodajno iskustvo, i reći šta je zapravo važno kupcima i klijentima u Srbiji. Osvrnućemo se na tradicionalne alate kojima se meri kvalitet usluge i zadovoljstvo kupaca, ali i otkriti neka potpuno nova rešenja, prateći tako najnovije trendove u industriji. Na kraju ćete imati i priliku da čujete kako doći do bolje usluge kroz edukaciju zaposlenih.

Prijava i uplata kotizacija traju do 08.05.2017.

Cene karata

4500 RSD (uključen PDV u cenu)