CRM 21. veka - prognoze

Jezik: Serbian

IT i Tehnologija
Botovi, veštačka inteligencija, hibridna radna snaga a gde je tu CRM?



Predavanja prikazuju prognoze Gartner I Forrester istraživanja o prognozama pravca razvoja CRM strategija za 21 vek.



Odgovaramo na pitanje ko će biti vlasnik korisničkog servisa, da li ćemo imati jedan na jedan prodaju i marketing ili nešto drugo…

Koja kombinacija hibridne radne snage će omogućiti pravo rešenje za postizanje lojanosti klijenata i profitabilnosti celokupne CRM inicijative.



KRATKA BIOGRAFIJA O PREDAVAČU

Danijela Bjelakovic je nezavisni konsultant i bavi se implementacijama CRM strategija poslednjih 10 godina. Ima 20 godina iskustva implementiranja globanih poslovnih strategija u Severnoj Americi. Iskustvo je stekla radeći za veliku konsultantsku kuću Andersen Consulting u ulogama Senior Consultanta,a potom za American Express, Scotiabank u Kanadi i mnogim drugim u ulogama Direktora. U Srbiji je radila na implementaciji CRM softvera za javni sektor , potom kao predavač i konsutant za Informatiku, Srbija.Održavala je predavanja na temu CRM-a na konferenciji Microsofta #tarabica i kao gost predavač na Singidunumu.

Osnovne studije računarstva i ekonomije je zavrsila u Kanadi na Univerzitetu Toronto, Kanada 1998 godine na jednoj od najboljih katedri za ekonomiju u svetu.2006 godine ostvaruje i MBA za Menadžere na Rotman School of Business u Torontu, Kanada. Ima licencu Microsoft Certified Trainer.



Danijelu možete i direktno kontaktirati za zakazivanje konsultacija na mob 060 40 200 65 ili kontakt email dbjelakovic@orelius-consulting.com.

Cene

Cena predavanja je 24,000 RSD