5. Marketing Summit Belgrade

Jezik Engleski

Marketing i Mediji

Nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego je keynote govornik na konferenciji Marketing Summit Beograd

Kako biti najbolji marketingaš u industriji? Najbolji u svom regionu ili državi? Najbolji za svoje vlasnike? Najbolji za potrošače? Odgovore na ova pitanja, petu godinu za redom, donosi Marketing Summit Belgrade. U organizaciji InStore magazina i Poslovne Akademije Finance, 22. maja u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, oko 300 profesionalca iz sveta marketinga imaće priliku da čuje o najnovijim pristupima u marketingu i inspiriše se za promenu koja će njima i njihovom brendu doneti uspeh i rast.

Prvi put u Srbiji, Christian Majgaard, idejni tvorac Legolenda i nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego, kao keynote govornik zatvoriće ovogodišnju konferenciju govoreći o svojoj dugoj i izuzetno uspešnoj karijeri u oblasti marketinga i menadžmenta. Otkriće kako je Lego uspeo, pao i ponovo uspeo, zašto je danas važno biti uspešan u marketingu i koja je očekivana kompetentnost direktora marketinga.

O Christianu Majgaardu se govori kao o jednom od lidera u 21. veku. Iza sebe ima izuzetno uspešnu poziciju globalnog izvršnog direktora za kompaniju i brend Lego, gde je bio odgovoran za globalne biznis inovacije, brending i marketing. Stoji iza brojnih uspešnih projekata brenda, među kojima su Legoland parkovi, Lego Mindstorms roboti, Lego licenca za Harry Potter, lego.com i najprodavaniji dečji softver.
Pre nego što se pridružio Legu, bio je viši konsultant u agenciji PA Consulting, inspirišući kompanije među kojima su Nestlé, Nokia, Siemens, Motorola, Bang & Olufsen, Swiss Re, Geodis Wilson, Disneyland, Heineken, ABB, Canon, i mnoge druge.
Autor je knjige “13 hints for tomorrow’s brand builders,” kao i brojnih stručnih članaka. Gostovao je na brojnim televizijama sa nacionalnom frekvencijom širom sveta.
Poznat je po tome što na jednostavan način govori o složenim konceptima i prožima ih humorom.

Govornici:
Kao uvodni keynote govornik, ovogodišnju konferenciju, pod temom Marketing Advantage - Superiornost u marketingu: Korak ispred ostalih u Srbiji, regionu i svetu, otvoriće Branislav Vujović, osnivač i predsednik New Frontier Group-e. Sa 2.400 zaposlenih, grupa je lider u vođenju kompanija u procesima digitalne ekonomije i transformacije u centralnoj i istočnoj Evropi. Gdin Vujović je odgovoran za poslovanje čitave grupe, sa specijalnim fokusom na inovacije, M&A strategiju, strategiju grupe i odnos sa investitorima, pre svega u domenu inovacija i digitalne transformacije.

Na konferenciji će govoriti o važnosti razumevanja poslovnih modela. Direktori marketinga imaće izuzetnu priliku da se upoznaju sa načinima na koje prošireni digitalni ekosistem može da pomogne u procesu poboljšanja poslovanja, targetiranja klijenata i prepoznavanja njihovih potreba, kao i o procesu kreiranja novih portfolija.

Među potvrđenim govornicima su: Darko Lukić (konsultant, AMMC), Jaka Kladnik (digital marketing manager, Marand), Ljubiša Egelja (marketing&communications manager, Societe General Srbija), Isidora Nikolić (Google marketing solutions Adriatic, Google), Neil Morley (marketing direktor, Adria Mobil Group, managing director Cat’s Eye Communications), Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Molson Coors direktor) i Žiga Čebulj (Board member sales & marketing & development CEO Sportina Group).

Konferencija je namenjena:
- Direktorima marketinga
- Marketing menadžerima
- Menadžerima kategorija
- Brend menadžerima
- Marketing agencijama
- Stručnjacima iz oblasti marketinga
- Svima onima koji žele da unaprede svoj marketing

Kompletan pregled svih tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.marketing-summit.rs
Prezentacije će biti na srpskom i na engleskom jeziku.

Cene karata

Rana prijava do 25. aprila sa popustom od 25%
Plaćanje u dinarima, po srednjem kursu NBS na dan fakturisanja.
Redovna kotizacija- 210 €
Rana prijava do 25. aprila 2018. sa 25% popusta- 157,5 €

Grupna prijava za više učesnika iz kompanije (važi do konferencije)
2-3 učesnika sa 30% popusta- 147 €
4-6 učesnika sa 37% popusta- 123,3 €
7-10 učesnika sa 42% popusta- 121,8 €
11 i više učesnika sa 50% popusta- 105 €