3. FMCG Summit Beograd

Jezik Serbian

Biznis i Ekonomija

InStore magazin, organizator regionalnog projekta FMCG Summit, koji se ove godine po treći put održava u Beogradu, od samog početka pokazao je poslovnu snagu i autoritet da, zahvaljujući konceptu, temama i renomiranim govornicima, okupi veliki broj FMCG kompanija i učesnika iz regiona. Cilj okupljanja ove vrste je razmena iskustava iz ugla dobre prakse, kao i ostvarivanje i učvršćivanje poslovnih kontakata. Praksa je pokazala da je regionu potreban jedan događaj ovog kalibra, a baza naših poslovnih kontakata, klijenata i saradnika, koju je iznedrio magazin InStore, potvrdila nam je da imamo kapacitet da iznesemo jedan ovakav događaj. Po odzivu učesnika i utiscima sa konferencije vidimo da svake godine dobijate novu inspiraciju za poboljšanje vašeg poslovanja.

Prošle godine, čak 448 predstavnika iz 141 kompanije razmenilo je iskustva, potražilo nova rešenja, nove pristupe tržištima, nove potrošače. Vreme je za novo okupljanje.

I ove godine smo se potrudili da ispratimo najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu, aktuelne trendove u FMCG industriji, ali i da „zavirimo" u budućnost, i da vidimo koje su to promene na vidiku. U kreiranje programa uključili smo važne igrače iz FMCG sektora u regionu. Zajedno smo definisali teme koje će biti posebno važne u narednom periodu.

InStore magazin, organizator regionalnog projekta FMCG Summit, koji se ove godine po treći put održava u Beogradu, od samog početka pokazao je poslovnu snagu i autoritet da, zahvaljujući konceptu, temama i renomiranim govornicima, okupi veliki broj FMCG kompanija i učesnika iz regiona. Cilj okupljanja ove vrste je razmena iskustava iz ugla dobre prakse, kao i ostvarivanje i učvršćivanje poslovnih kontakata. Praksa je pokazala da je regionu potreban jedan događaj ovog kalibra, a baza naših poslovnih kontakata, klijenata i saradnika, koju je iznedrio magazin InStore, potvrdila nam je da imamo kapacitet da iznesemo jedan ovakav događaj. Po odzivu učesnika i utiscima sa konferencije vidimo da svake godine dobijate novu inspiraciju za poboljšanje vašeg poslovanja.

Prošle godine, čak 448 predstavnika iz 141 kompanije razmenilo je iskustva, potražilo nova rešenja, nove pristupe tržištima, nove potrošače. Vreme je za novo okupljanje.

I ove godine smo se potrudili da ispratimo najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu, aktuelne trendove u FMCG industriji, ali i da „zavirimo" u budućnost, i da vidimo koje su to promene na vidiku. U kreiranje programa uključili smo važne igrače iz FMCG sektora u regionu. Zajedno smo definisali teme koje će biti posebno važne u narednom periodu.
InStore magazin, organizator regionalnog projekta FMCG Summit, koji se ove godine po treći put održava u Beogradu, od samog početka pokazao je poslovnu snagu i autoritet da, zahvaljujući konceptu, temama i renomiranim govornicima, okupi veliki broj FMCG kompanija i učesnika iz regiona. Cilj okupljanja ove vrste je razmena iskustava iz ugla dobre prakse, kao i ostvarivanje i učvršćivanje poslovnih kontakata. Praksa je pokazala da je regionu potreban jedan događaj ovog kalibra, a baza naših poslovnih kontakata, klijenata i saradnika, koju je iznedrio magazin InStore, potvrdila nam je da imamo kapacitet da iznesemo jedan ovakav događaj. Po odzivu učesnika i utiscima sa konferencije vidimo da svake godine dobijate novu inspiraciju za poboljšanje vašeg poslovanja.

Prošle godine, čak 448 predstavnika iz 141 kompanije razmenilo je iskustva, potražilo nova rešenja, nove pristupe tržištima, nove potrošače. Vreme je za novo okupljanje.

I ove godine smo se potrudili da ispratimo najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu, aktuelne trendove u FMCG industriji, ali i da „zavirimo" u budućnost, i da vidimo koje su to promene na vidiku. U kreiranje programa uključili smo važne igrače iz FMCG sektora u regionu. Zajedno smo definisali teme koje će biti posebno važne u narednom periodu.

Cene karata

Rana prijava (važi do 04.11.2016) - 148,2 EUR (popust 22%)
Redovna kotizacija - 190 EUR

Grupna prijava za više učesnika iz jedne kompanije do 23.11.2016:
2-3 učesnika - 133 EUR (popust 30%)
4-6 učesnika - 119,7 EUR (popust 37%)
7-10 učesnika - 110,2 EUR (popust 42%)
11 i više učesnika - 95 EUR (popust 50%)

Izvor: instore.rs