Zimski Vivaldi CMO forum

Jezik Srpski

Marketing i Mediji

Marketing: komunikacija ili manipulacija?

Da li je marketing sam sebi dovoljan?
Na ovo pitanje imamo više od jednog, komplikovanog i kompleksnog odgovora, naročito ako smo svesni činjenice da možemo da odgovaramo iz ugla marketara i najmanje još jednog ugla: ugla kupca, korisnika, potrošača ili klijenta. Popularno – iz ugla ciljne grupe. Pa kad ova dva rakursa svedemo u jednu ravan, možemo da pričamo o tačkama preseka ove dve linije, koje u velikom broju slučajeva nisu paralelne. A da li bi trebale da budu istog smera i udaljenosti ili bliskosti jedna sa drugom, sebi samima često postavljamo pitanje.
Svedoci smo promene u međuljudskoj komunikaciji: preko 2 milijarde ljudi prosečno provede 20 minuta dnevno na samo jednoj društvenoj mreži prepuštajući se potrebnim, i češće, nepotrebnim informacijama. Samo da bi bili u toku? Ili samo da bi pripadali jer: ako ne pripadam ne vredim?

Dozvolili smo da budemo manipulisani, svesni ili nesvesni ove dimenzije komunikacije? Mnoga pitanja, a još više odgovora koji podstiču diskusije i dalju komunikaciju.
Jednu takvu komunikaciju organizujemo u Mokroj Gori, na Zimskom Vivaldi CMO forumu u organizaciji Mokrogorske škole menadžmenta. Pričaćemo o tome šta će u marketingu uvek ostati marketing, a koliko je digitalni marketing potreba a koliko moda. Šta su greške u percepciji društvenih mreža i njihovih korisnika danas i šta bi moglo da se dešava u budućnosti.
Koja je uloga agencija i oglašivača, a koja je uloga medija budućnosti. I još mnogo toga nas čeka u Mokroj Gori. Ako vam se to čini zanimljivim za razmenu ideja, dobrih i loših primera iz kojih struka menjajući se može da konstantno uči, javite se za reč. Mi imamo jake veštine slušanja.

Dragan Petrović, direktor Vivaldi foruma

PROGRAM

Četvrtak 30. novembar - Svečano otvaranje Zimskog Vivaldi CMO Foruma
Uvodno predavanje: prof. Malkom MEKDONALD
Tema: How to develop a world-class marketing strategy and plan, how to prove it creates shareholder value?

Panel 1
Tema: Digitalni marketing u Srbiji
Moderator: Aleksandar Petković, IAB Srbija
Panelisti: Ivan Minić, Internet preduzetnik; Vladimir Kovač osnivač, WEBBIZ

Panel 2
Tema: Agencije i mediji – Šta da nastavimo, šta da popravimo, šta da prestanemo?
Moderator: Vanda Kučera, direktor korporativnih poslova, I&F McCANN Group

Panelisti: Jasmina Koprivica, direktorka, b92.net; Goran Tintor, direktor istraživanja, GfK

Predavanje
Tema: Vaši podaci skrivaju tajnu - kako da ih iskoristite za zabavu o profit
Predavač: Ivan Rečević, osnivač, Martech

Late night talks
Tema: Šta je perverzno u srpskom marketingu?
Predavač: Bojana Kovač, autorka, Pervertajzing

Petak 01. decembar 2017.
Panel 3
Tema: Digitalna komunikacija u korporativnoj praksi
Moderator: Rajka Šinik Vulić, direktor korporativnih komunikacija, Banka Inteza
Panelisti: Sonja Marić, direktor marketinga, Unika osiguranje; Dijana Savić, menadžer korporativnih komunikacija, Zlatiborac

Panel 4
Tema: Fejzbuk i Gugl – kako ih najbolje iskoristiti za unapređenje biznisa
Moderator: Miloje Sekulić, E-PR, direktor i osnivač, Homepage
Panelisti: Ivan Bildi, osnivač, Kursevi onlajn; Darko Videnov, šef razvoja, Internet prodaja guma; Nenad Pantelić, konsultant.

Predavanje
Tema: Kako upoznati svoje potrošače – kupce kroz onlajn statistiku i podatke
Predavači: dr Olivera Grljević; Branimir Cigale, osnivač, POSH 33

Panel 5
Tema: Inicijativa Digitalna Srbija
Moderator: Petar Stakić, član izvršnog odbora DSI, šef korporativnih komunikacija Infostud grupe
Panelisti:Veronika Tasić Vušrović, generalni direktor, DSI; Vukašin Stojkov, član Upravnog odbora DSI, suosnivač Startit-a; Jasmina Vignjević, član Izvršnog odbora DSI, Governmental Affairs Manager u Telenor Srbija

PANEL 6
Tema: E-mail marketing od A do Ž
Moderator: Svetozar Krunić, Head of User Acquisition, ActiveCollab
Panelisti: Dimitrije OSTOJIĆ,osnivač, Defoult desing; Anđelka DUCIĆ, direktorka, Symbiotica d.o.o.; Ivana DRECUN, partner menadžer, M+ Agency.

Subota, 02. decembar 2017.
Predavanje
Tema: Operativna transformacija marketinga i kako izbeći najčešće greške u digitalnom marketingu?
Predavač: Vladimir Zarić, Publicis

KREATIVNA RADIONICA
Voja ŽANETIĆ, Mozak
ZAVRŠNA REČ I ZATVARANjE FORUMA

Cene karata

Cena kotizacije iznosi 30.000,00 RSD
Smeštaj nije uključen u cenu. U etno naselju Mećavnik cena smeštaja je oko 5.000 dinara dnevno na bazi punog pansiona.