Kako da vaša slika kaže 1000 reči

Jezik Srpski

Marketing i Mediji

Možda ste primetili da se u poslednje vreme svi po malo bavimo dizajnom?
Dizajniramo svoje objave na društvenim mrežama, prekrajamo fotografije i dodajemo poruke i stickere preko njih. Često to radimo na svojim pametnim telefonima, pa nam čak ne treba ni računar ni ozbiljniji program. I zadovoljni smo, jer nam se sviđa kako je „ispalo“, duhovito je i simpatično.
Pitate se ZAŠTO vam je onda potrebna radionica „Kako da vaša slika kaže 1000 reči“?
Zato što, pre ili kasnije, dolazite u situaciju da slikom želite nešto ciljano da poručite, privučete pažnju baš određene publike ili da u najboljem svetlu prikažete svoju novu uslugu ili proizvod.
Tog momenta intuicija prestaje da bude dovoljna i više ne daje očekivane rezultate. Počinjete da prepoznajete potrebu za dodatnim znanjima, alatima i strategijama.

KAKO?
Radionica „Kako da vaša slika kaže 1000 reči“ vas kroz praktične primere i vežbe uči kako da:
- Savladate osnovne tehničke elemente slike
- Koristite različite likovne elemente, razumejući njihovo značenje i moć
- Naučite kako da pripremite precizne instrukcije za sebe ili druge kreativce
- Kreirate slike koje će reći tačno ono što želite

PROGRAM RADIONICE
1) Gde su sve vizuali oko nas?
- Slike kao deo marketing komunikacije
- Šta su sve vizuali u dokumentima koje svakodnevno kreirate (tekstovi, mejlovi, prezentacije)
- Kako sve možete pronaći i napraviti dobar vizualni materijal

2) Likovni i tehnički elementi vizuala
- Dimenzije i formati
- Razlike u pripremi digitalnih i štampanih slika
- Vektorski i nevektorski programi
- Kompozicija
- Oblici
- Linije
- Boje
- Tipografija (fontovi)
- Kontrasti
- Akcenti

3) Kako da kreirate precizan brief - smernice za izradu vizuala
- Znate li ko je vaša publika?
- Cilj slike
- Kako da prenesete vrednosti svog brenda u vizuale
- Knjiga standarda i kako vam može koristiti

KADA?
Subota 9.12.2017

GDE
Studio "Stepenik", Novi Beograd, Bulevar Zorana Đinđića 84.

PREDAVAČ
Marija Simeunovic, arhitekta i biznis konsultant, osnivač Studija Stepenik; art direktor umetničkog koncepta Art-a-porter i kreativna preduzetnica , sa višegodišnjim kako korporativnim tako i preduzetničkim iskustvom. Duže od decenije uspešno spaja kreativu i biznis.

Vreme je da vaš brend i vizuelno počne da priča pravu priču, a znanja koja steknete na radionici biće korisna, odmah primenjiva u vašoj praksi, ali i zanimljiva.

Za sve dodatne informacije, kao i za prijavu, pišite nam na mejl studiostepenik@gmail.com.

Studio STEPENIK

Cene karata

Cena radionice iznosi 80 EUR