Godišnje planiranje marketinga 2018

Jezik Srpski

Marketing i Mediji

Treninzi za vaše nove marketing i poslovne uspehe!

Trening moduli su evoluirali na osnovu višegodišnje realizacije i komentara brojnih učesnika.
Svi treninzi su organizovani po principima praktičnog rada na različitim primerima aktuelnih kampanja u Srbiji.
Praktičnost svakog treninga je ključ uspeha naših treninga.

Korist od treninga
Značajno unaprediti razumevanja uloge marketinga u procesu ostvarivanja poslovnih ciljeva kompanije. Primena alata prilikom narednog mesečnog i godišnjeg planiranja prodaje i marketinga

Kome je seminar namenjen
Trening je namenjen zaposlenima koji aktivno realizuju marketing i prodajne aktivnosti, vlasnicima kompanija, direktorima, direktorima prodaje, direktorima finansija, menadžerima iz trgovačkog marketinga, menadžerima izvoza

Predavač
Branko Budanović ima više od 20 godina rad u multinacionalnim kompanijama, na više tržiša. Izdao je knjigu
„Šta je starije? Marketing ili prodaja“. Direktor i vlasnik je Smart targeta.

Ključne teme trening modula
1. Uloga prodaje i marketinga u funkcionisanju kompanije
2. Kako se pristupa pripremi izrade planova?
3. Šta treba da čine direktori oba odeljenja?
4. Kako analizirati i planirati efikasnost budžeta - ROI?
5. Kako se formira prodajni i marketing budžet?
6. Kako direktor finansija učestvuje u kreairanju oba plana?
7. Veza marketing aktivnosti sa prodajnim aktivnostima
8. Procedure izrade godišnjeg marketing i prodajnog plana
9. Test kreiranog plana marketing i prodaje

Cene karata

Bruto cena po učesniku iznosi 180EUR.
U cenu je uključeno osveženje, ketering i materijal sa treninga.